20 Temmuz 2008 Pazar

yeni şekilli nickler


yeni şekilli nickler , msn nickleri

kânıyordum !
. . .kıpkırmızı! mâsmâvi ! yémyé$iL !. . .
. . .Gökku$âğının biLumum rénkLérindé kânıyordum !. . .
. . .ifLâh késén sorquLârdâ kânıyordum. . .



Ağlattın beni arkandan...Sonra güldün arkamdan...Konuştun hep durmadan...Ben öylece bekledim anlamadan...



ßir Kayıp Enstrüman Gibi Kullanırdın Sesini…


savunmanı iyi yap !
idamLa yarqıLanıorsun çoğu yürekte...



"bitti" diyémém sânâ. .
âmâ bitti. . .


Dönmeliyiz arada arkamıza bakmlıyız uzanıp
bıraktıklarımıza...
Acımalıyız tadımızın en güzel zamanlarında gülmeliyiz ağlarken..

yeni şekilli nickler , msn nickleri , nick
öLmeLi yada qeri dÖnmeLisin




Kaybolmuyorsun,
Bitmiyorsun,
Çoğalmıyorsun,
Eksilmiyorsun.



Gittin, durdum.
Duydum, sustum.
Konuştun, kırıldım.
geldin, yıkıldım.




TÜKETİLEN Her Şeyin Bir SONU Var...



kelimeleri gittikçe kesinleşti keskin kelimeler ümitlerini yıktı yok oldular hepsi ve adına "HAYAT" dediler bunun..


Bebeğim kocaman onu tutamam,
EvciLik oynarken ona kızamam.


ßen iyi niyet kavramının kaLmadıqı şu zamanDa saf 1 Dünya kurduqumuz ÇOCUKLUMU özLedim..


Tahtıma Göz Dikenler !!
Ben Tahtayken Sakın Oturmaya Kalkmayın!!


ßuz qibi eLLerim
eLLerin eLLerimde değiLken...



tek isteDiimm kocaMan yüreinde ufacık bi yeRdi oLmadı
yapamaDın , yapmaDın..!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri