28 Temmuz 2009 Salı

Mutlu msn nickleri


kendimle savaşlarım ve
hayatla yarışım terki diyarda.
yoRuLuyoRum ... .. .
SaNa YiNe KaLBiMi YoLLuYoRuM BaRi BuSeFeR iYi BaK oNa!
Mutlu msn nickleri

HERKES BİR ÇİCEKSE MİLYONLARCA SOLAN WAR..



OLMUYOR birtanem!! sensiz YAPAMIYORUM.. işte sonkez GİDİYORUM.. ama haala SENİ SEWİYORUM <3



Artıq sensiz kalmış düşlerim,sewgiye susamış hayallerim!!



Ellerim We Yüreğim Üşüyor Şimdi...



KALBiM yORGuN aRTıK HeRŞeYe WuRGuN!!



SANA KAÇKEZ SON WERDİM BİLİRMİSİN!!



Duygularım Çok Ürkek!!



Seninim işte alıp götür beni..



G€L€N G!D€N B€N! YoRmAz.... B!T€N H!Ç B!Ş€ BaNa KoYmAz...



geçen o gnlr şimdilerde bir hayal

mutlu sözler

Bn Hayaller Büyüttüm..SANA BANA BİSE WE AŞKA DAİR!!



KABUL ET GERÇEĞİ!!!



BİR ADIM SONRASI AYRILIK BİSİM İÇİN..



ÇOK AĞIR BİR NEFRET KALDIRIRMISIN_?



SANIRIM AĞLAMAKTASIN..



bn bktım kndimden yasamak çok zor!!


' ß1r Péry Ösqürdür Onu Tutamassın. ßéndé Péry OLmak İstérdim. Hayat ßény Dé ÖséL Fé SaF KıLsın..
Kaynak : yorumla.net - nickleeeeeeerrrrrrr...:) devammm
' ßénim OLan ßénimdir. ßa$kasında Gördüsén Vasqéchmi$imdir. Géri Dönü$ü ßénsisLiktir..! x)

' Séndén Adam OLmas Ama Sénsis Dé OLmas..[ÜnLém]


Ruhumuz var,teslim etmeden önce!!!(

Dibe vurduysak ne olmuş elbet çıkarız, Bir gün var bir gün yokuz,kiralıkmış hayatlar!!

Şişeler derman olurmuş derdine, Hadi be sen de!!

bazı yalanlar güzel bazı gerçekler acıymış bazı ölümler uzun bütün hayatlar kısaymış...

This pain is just to reaL...tr)Bu acı fazLa gerçek..(

AğLayacak yer kaLmadı sahte dostLarın omzunda!!!

Neden sadakatle bekleyeyim,ruhumu hasretle besleyeyim..?!?!?!(

"Hayatımsın" cümlesinde,gizli özne sanmıştım kendimi!!!(

korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin..

Mezarlar bile küsmüş kadınca ölene..

tanrı onlara öyle büyük kanatlar vermişti ki yeryüzünde yürümeyi beceremediler!!!

HePimiZ chamuR ichiNdeiZ aMa baZiLariMiz yıLdızLaRa baKaR...

ßeni üzmeLerine izin vermedim ... Aciz Düşmedim, GÜÇLÜ idim.. ßendeki Sevgiye uLaşaBiLecek 1 kişiyi tanımıyorum...
El Değmemiş IntiharLarım Var ßenim.. .
MecaLsis YaşamaLarım ..


Kalbim online×× Aklim offline×× Gönlüm beschäftigt×× Hayatim abwesend


+ кımınĿε dans εττıqınıze dıккaτ εdın ;
coк кısının τopuqu кırıĿdı..

24 Temmuz 2009 Cuma

Çatlak msn nickleri


ßana Şımarık Diyenin DiLini Koparır,Eline Veririm !

Çatlak msn nickleri
Her AdımımDa DeriNe Ö.L.Ü.Y.O.R.U.M.. !


**Nikahına beni de çağır Asuman istersen yaparım sana pansuman bu adam kim diye soran olursa dersin sıvacı Osmannnn :d:d:d


erkekler kadınlar önce yaratılmış olabilir ama her şaheserden önce bir kabataslak vardır


acele kan aranıyor grubu fark etmez(imza: vampir


yaLnızLıktan sessiz harfLeR seçeRsin…


^^ hérséЧ b0mb0q ... wé yiné kimsé y0q..!!
BirRr köçüçük çocukK vaRmıshHh aLTına sıCar sıCar ağLarmıshHh

ßugünlerde yeni hobim seni üzmek artık zorum alış


aşqq her daqqa qıwırırr .. <3

taßiri caiz değiL,numunem yoq sende kaLsın asLım..!!!

en qüseL çirqin bnmm varmı uLen..!!

Lคภєtlเ.ђคtยภ [Kan DamLar Dokunduğun YerLerden..!]

darĸneѕѕ qυenCн...

×●×●×эѕяђaяħєйqűѕ змǿ×●×●×

HaYaT mOtRoCk HaDi KuDuRoCk

Seni Bu Saatten Sonra Altın tepsiyLe biLe getirseLer istemiyorum...
Kaynak : yorumla.net - nicKK


"Niyetim haListir Allah'ım yardım et , sözLerimde yaLan varsa Kahret"




DuYdukLarıMa DeGiL.......
GöRdÜkLeRimE İNANIRIM..........!!!!
İnSansa KarsımdaKiiii Deger Verir SaYarım...
HayVansa KuLuBesİne BaglaRım.....




HayaLLerLe kuruLu bi dünyası var. . .
Fakat hayaL edebiLeceğindende fazLa geniş


manyak msn nickleri

*3 Maymun kılığına girerek
Sıradanlığınızı gözardı edemiyorum.!
ÜZGÜNÜM.!!



Sevdikçe sevmemeyi öğreniyor insan.
Hadi sevin kalbim taşlaştı sayende

Seni Bu Saatten Sonra Altın tepsiyLe biLe getirseLer istemiyorum...



"Niyetim haListir Allah'ım yardım et , sözLerimde yaLan varsa Kahret"



SeytaNa SöLicEm ArtIk $u TüyüNÜ bEnDeN AlSIN

;×___;mëin asKiim;___×;´¯`»WiLL dich niiiie verLiern× (seni asla kaybetmek istemiom)


Wenn du mich siehst sag masallah, wenn du mich willst sag insallah. (Beni görünce masallah de, beni istiosan insallah de.)

«**•»(¯`»S(¯`• ýcђ ωєýß мєýŋ ђєяż ġєђöяT ŋυя ýђя•´¯)S«´¯)«•**»« (ben biliyorumki kalbim sadece sana ait)

20 Temmuz 2009 Pazartesi

alışkanlık msn nickleri


Ölüm DünDen' de Geçmiş YarınDAnDa Yakın

Yarın Öleceğiz ÜZmeye KAlkma KimsEyi öbür TarafTa ne DErsin Sonra ßeyffendi
alışkanlık msn nickleri , alışkanlık yapan sözler
Hayat zaten 3-5 gün Kafana Göre Yaşa Takma KimSEyi Kasma KEndini

Hep Havalısın Hep KibirLi Hep KEndini ßeğenmişsin ETrafına Bak AYnadaki Yansımandan baska kimse yok Yanında
ßen y0kkeN hiÇ güLdün mü?

kaLbimi saraCak kimse kaLmadı

Ask zamana meydan okur ama sen karsi koyamazsin ona



Bu surgunluge son vermenin zamani geldi artik



Kar kadar soguktu sevdannaSıL yaSayabiLirdim ki bu serinLikte







mutLu sonLarı özLeten bi sevda seninki





bîR bez paRçasıydı seni benden kopaRan-





en uzaqa tüküRmek guRuR oLmuş




Seni istiyorum
Yarin obur gun obur hafta obur ay obur yil degil
Simdi !



Ruhlar gibi yükselip de ufkunda dolaşsam




Bana seN yasaksın saNa ben tutsaK




Adi huzun olsun bu gercegin


^^Faydasız bu isYanıM (!)



Kendime senden başka çare yok!
Biz Bize YaşarKen Bize ne oLdu BirDen/?









meLek oLsandaŞeyTanLık YaparSın SenxD










EzikLiqinin Yanında K*sarLıqınDa Promosyonmu Kız Senin? xD

Ne yaparsan Yap Yeterki Gitsin HoŞuna Takma KimSEyi Takıl Tek başına

KaidEyi ßozan Tek İstisNayım

Hayat KEşke Annem Kadar Şefkatli Olsa Her Ağladıgmda SArıLsa Unuttursa BüTün DErtLErimi

HerKeze DEsTek Olduk Ta Noldu En Küçük SorunDa HErkez Arkadan Vurdu

15 Temmuz 2009 Çarşamba

Tutkulu nickler


Kendi saLqıLarıyLa susuzLuğunu gideren bir kız çocuğu kanayan bir kız çocuğu...
Tutkulu nickler


Boşluğa karışmaktan korkuyorum artık, ne olur, gelir misin?

sabaha kondurulmuş tutku parıltısı
sabahtan apayrı
sabahtan uzakta...
her insan meyillidir ihanete, cinayete - her insan merhametli ve zalimdir...


ne farkeder
dünyanın bir ucunda olsan bile ...
aynı gökyüzü,
aynı yıldızlar göz kırpar bize ..


Dün hiç bitmeden bugüne başlarken korkuyorum...
Ya bgnde bitmezse yine?


ben yazdım ben oynadım..
yanlışmıydı?..


mini mini bir kuştuuu
pencereme konmuştuuu
ona busemle koştummm
ah o gece ne hoştuuuu

anlatılan sözler ağlatma

her adımda sesi kulaklarımda.



Kan uyanır uykusundan,
Jilet sevişirken damarda,


bilmem ki sevmek nedir,
sensin diye duydum rüyalardan,
bir rüyadır diye duydum senden



bir ölüşe bedel değil oysa ki bu düşüş; yaşayarak bir ömürlük intiharı seçiş olsa gerek....
İÇİMDEKİ SESLER
DIŞIMDAKİ DÜNYA
ve
gökyüzünde ben HEP tek basima
kalbimdeki izler yüzümde çizikler
ve gökyüzünde
BEN HEP TEK BAŞIMA
uçarim ben icimdeki AŞKLA^^
SİYAH BEYAZ
RENKSİZ PULLARIMLA

Dışarda hiçbirşey yok. Hiçkimseden gelecek bi yardım yok.



nefretini sevgiyle sununca insan oluyormuşsun.


cehennemde ateşyok
herkes ateşini burdan götürür. !!

13 Temmuz 2009 Pazartesi

dilek sözleri


' geçmi$ günü bo$ yere ziyan e t m e ..
` geLmemi$ an içinde feryat e t m e ..
geçmi$ __geLecek " masaL " bunLar hep
egLenmene bak ömrünü berbat etme .. (=

dilek sözleri




Seni öyle sevdim ki
kOrkmam senin icin ölmekten .
Seni öyle sevdim ki
bıkmam senin icin aşk azabı cekmekten




iki LaFım'dan bir tanesi sensin






adımı duymayın kac yazar kalbim tanıdım en icden yazar





kalbim sevdiini ösler hani varya bazen öslü sösler onları düsünüp dolu gösler !..





bilseydim severmiydim kendimi üzermiydim




hani senin tek dilek'n tek melek'n bendnm(?)


Ardında yaraLı bir kaLp bıRaktın . .
Kaynak : yorumla.net - ßen sıradanım ama nickLerim değiL xD 3


Icimdeki $eytanLar,
i$Lediğim birkac sevabIn dedikodusunu yapıyorLar..




A ş k değiL ..S e v g i değiL .. Başka bi'şey bu !



Beyaz YaLan,Beyaz YaLanLar diyorLar adına günahLarı kendi boyunLarına ..



İçerimBenBuAkşaamm .. =D



'’Ah yüreğim’’ sus…
Bu gece de ölmedi ruhum…



çalıntı bir hikayeyle girdim hayatına
aslında ben yokum / ya da yasal değilim

msne ait sözler




dokundum bedeli ödenmemiş hikayene
içim titredi
sokuldum
canım yandı





söz
çekiyorum hüzün kokulu sözcüklerimi
gözlerine bayat imgeler saplı çocuk




ve hesaba çekti söylenmemiş sözlerimi yalan bildiklerim
Günahıma kefaret olsun sana dair bütün Vazgeçtiklerim





ne sevda gördük ne ayrılık
taş kesmiş soğuk bir yalnızlıık



Hüküm verildiyse ip bırakılır


Benim içimden geçen senin içinden geçer mi?




Tüm zerrelerim dağıldı evrene




Çok ayrılıklar yaşadım..Ama ilk defa bir gidenin arkasından ölürcesine ağladım!





BaBanı Da SevMesDim Zaten xD
~Sana koyuLdu ''den..den''...

Ben ceketimi Kaybetmisim sen Dügmeni arıyorsun Peh..


''Sen''; hadi, hiç bilmediğin bir yerdeki bu yabancının acılarına bir dua yamala...


mutLuLugum coktan iFLas etmi$.. itiRas hakkim yog, biLiyoRum...!

8 Temmuz 2009 Çarşamba

Suçlama nick sözleri


Öksüz düşlerimi avuçlarıma bırakma
*



Suçlama nick sözleri
bir daha mı deneyelim dediniz
olmaz bayım
ikinci eli olmaz aşkın
*




Nedense AŞK´tan bahsediLirken
kuLLanıLır hep
-MİŞ'Li zamanLar!



*

Neyim mi var?
KaLbim var DuyquLarım war
Kimsenin Tahmin Edemiyeceqi Kadar
Tertemiz Sevqim Var!
*



Чıkαyıncα qeçmiyor kokun
Kokumu yiтirmekten korkтum!
Işıqı en qüzeL aLdığım yerdeydin ;
KαLbin !
*




sonsz bir eLvda mLodisi qibiym
sessiz we qizémLi **
*




Siz hala inanmasanızda
ßiz hala birlikteyiz!
Hala sırt sırtayız
Hala hayallerimiz var!
*
ayrılığı hatırlama





bu kaLp vrLıqınLa atıyor !
*




ayrıLık kaLßine yeniLmi$ oLmaLı qece
uykuLardan sıçramaLısın,
,gözLerin herkeze ßeni sormaLı
bu defa kendini suçLamaLısın
*




Bir şarkı tutturdum sewdiğim senin için kimsenin bilmediğ,
i görmediği bir şarkıiçinde sadece sen we ben olan
*



SenszLiqi tıbbi bir tanım sanrdm (:



*



Dünчα'м bitek senin etrαfındα dönüyr Her$eч sensin (L)
*

GeL diyen eLLerini
GözLerini özLdim!
Güzellik, çoğu zaman kusurları gizleyen bir örtüdür.
Sevmek, bir başkasının hayatını yaşamaktır.
Bir anne yüreği, dibinde daima af bulunan bir uçurumdur.
Beklemesini bilenin her şey ayağına gelir.
*

İyi ki '' dediğim tek nefesimsin*
*



Gölgem oldun heryerde
Adım hep seninle
Sevdiğim şehirlerde
Seçtiğim sözcüklerde saklı
Sevdiğim karakterde
Söylediğim şarkılarda saklı
*




Gel ve al derim ruhumu
İlk günah ve ilk yalnızlığımı al

2 Temmuz 2009 Perşembe

Emo nickleri


Uçan kuşları, ölü düşleri seviyorum. tanıdığım insanların çoook azını, tanımadıklarımınsa h e p s i n i . . .
Kaynak : yorumla.net - Péyoté nick arşivi.
.


İkimizin Dıramından Bir Mutluluk Çıkar BeLki!..

Emo nickleri

.

Şimdi senin içinde OLMADIĞIN koskaca bir "KALABALIĞIM BEN" ...

.

bir dilek tut içinden.. yol almış sayılır mıyım ne hissettiğini bilirsem..

.

Küçücük ufacık kaldım minicik
Gözlerine sığabilirim
Ağlarsan eğer ilk damlanla arınabilirim

.

Ne zaman falıma bakılsa falcıları bir keder alır
Dilek tutmak istesem yıldızlarım çakılı kalır
Gecenin bir yarısı son sigarama dökülür çayım
Telefonum çalar ses gelmez: hep mi yanlış numarayım....

.

yanmayan bir sokak lambasıydı yokluğunda farkedilen , ve hüzünlerim ... gökkuşağı gibi gözalıcı olsalarda masallara sağır kalmadı gözlerim...

.


AyrıLık bu söyLe sende farkLı mı zaman..
Aynı soğuk aynı hazan..

.

içimden şehirler geçiyor,her durakta duruyor inmiyorsun ......

.

Seni Birkere Daha Yitirmeyi Kaldırabilemiyor İçim...

.

Alnımı cama yaslayıp barkodumu okutuyorum;seni sevmeme izin vermiyor kalbinin mor ötesi. Cama vurup yüzümü kesiyorum; bugün sevmiyorum seni; sadece korkuyorum...
emo sözleri
.

Bir yıldızın gökten kaybı kadar arsız..
Ah bu gidiş çok zamansız..
Sensizliğin tam ortasında..
Oyunsuz,oyuncaksız..

.

mutluluk, vize vermeyi çoktan durdurmuş uzak bi ülke artık...

.

kelimelerin çok kısa, sözlerin çok derin.. eski bir oyuncağıyım bu kentin.. OYUNU BIRAK..

.

Seni düşünürken içtiğim sigarayı korkarım söndürmeye sürsün bu ölüm ağır ağır...

.

Bir film şeridi gibi geçiyorum şimdi
olmayanlarımın içinden,
Çok isteyince oluyordu hani,
Söyle ner'desin,
Hiç gelmeyen?

.

Ben Yolları Sen Hep Bekliyosundur Diye Severim Özlersen Dönerim...

.

Kalbe giden yollarda tadilat var!!!!

.

Gözlerinde baharları beklerken İçimdeki kış beni vurur Sen bilmezsin yüreğimden Sevdana ne sular akmak ister Ne sular akmak ister durur

.

uykunuz varsa masal ne gam, bir masal alemindeyseniz uyku haram...

.

Özlediğim şeylere açılmışken kollarım, hep aldanmışlıklara sarılmışım.. Her yıldız kayışında dileğim huzurken, ben galiba yanlış anlaşılmışım...

.

Ne "ASLA" kadar karalı ol, Ne "BELKİ" kadar çeliş. "ELVEDA"yı söylediğin yerde bırak. Yeni bir "MERHABA"ya ölesiye alış...

.

Nefret dolu gökyüzünün altında, Günün siyahlığı, Gecenin karanlığı, Beraber felç oluyoruz....

.

haBer vermeden gelme zor olur, ürker tenhalığım kıskanır ağlar belki.. ))ama ben ağlayamazsam gücenme ne olur gÖzLerİM bitTİ gÖzLerİM biTti...._______

.

ben acılarımı dışladım,seni kendime eşledim..yokluğunda yağmur oldum,saçlarını düşledim,özledim.. ((:

.

bana hüzün yapma bu gece gelemem bu gece bu kent benden tenha çekemem...

.

yüreğimdeki tüm çiçekleri sana kopardım..

Sosyal paylaşım ağları

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri