8 Mart 2008 Cumartesi

Hasta sözleri


Bir Gün O Güzel Gözlerine Yaşlar Dolar,Kalbin Sızlar,İçin Yanarsa Deme Bana Sen Yaktın..SEN İSTEYEREK YANDIN!!!

unut gitsin diyorsun kolay olsa unuturdum biliyorsun

Şimdi geri dönsende sevemeM …Kalbim yok artık bitti!!

TESADÜFEN DOĞDUM MECBUREN YAŞIYORUM..!

COK SEREFSZ GORDUM AMA HIC BIRI SENN KDR PROFESYONL DIILDI

Dєğιşтєяємєzѕιи вєиι, кαѕмα вσşα вєи вυуυм

вιяαz нυуѕυz вιяαz кıяıк вєи кєи∂ιмℓє мυтℓυуυм...

нá¥áт ¥íñé...; qíяí$, qéℓí$мé, ѕσηυç.. qíяí$ ; ñé∂éñ§íz... qéℓí$мé ; úмíт§íz...§σñυç ; géяéк§íz/

Düştüğüm her hatada.. Bir canavar tanıdım..
Korktum lakin her seferinde elini sıktım!!

Sen nekadar cok konusursan konusBoşa! anlamak ıstedıgım kadarını anlarım...

iZiN v£R qid£yiM öLüm£…BKTıM YeTeR q£Lm£ üSTüM£

qüLdüqüM HaYaT Ya$aMıMda sOn SaHn£

αякαм∂αη кσηυ$αηℓαя αякαм∂α тαкıℓмαуα ∂єωαм єтѕιηℓєя!

вєиι вιℓєи вιℓιя вıℓмєуєиιи∂є вıℓмєк gιвιι вıя αуяı¢αℓıgı уσкTuR...

KeNdi kuRaLLarıMLa oyNaRım...

BaktıM oyuN §ıkTı, bıRakıR kaLkaRıM !!

GüŁεяεК КαybεŦŦiКŁεяiήi AğŁαyαяαk Кαzαnαmαzsıή

Dünya boşa dönebilir ama ben geri dönemem yapamam birdaha ölemem

beni benden eden sen değilMsin!!!

---KaLBiMin MezarLıkTan Tek FarKı; qömDükLeRimin KeFeNSiz oLMaSı---

kahretsin ayrıLık zoruma qdio snn icn aqLıorm

вєη ѕєηι υηυттυм вιℓє ѕєη нαℓα ηє ѕαуıкℓıσяѕυη!ѕєηѕιz уαşαмαуı öğяєη∂ιм вєη ηє ∂υяυσѕυη..!

ßos hayat kimine qöRe hos hayat !

hep boş yere aLdandm.. boşLukLara sapLandm... yaLan aşk!!! yaLancısın!! artk sana inanmıorum!!!

HaYaT $aHTé !n$anLaR KaHPé HéRKé$Té B!r Ma$Ké!...

Hayat Aslında Basittir Zor Gelirse Bas İttir Baktın Olmuyo Has...tir..

BEn aCıyı Sevda Sanmışım.....

Korkuyorum aCıya alışmaktan,kOrkuyorum her acıyı seVDa sanmaktan...

senn ask dedıgın sırtına saplamakmıs hancerı

Senin Yerini ßaşkası aLır,ßeni araSanda eLin ßoş kaLır,Sen Sevmedikten Sonra Seni Kim Tanır!!!

Susuyorum Artık Gerçekten susuyorum..!!!seN konuşsan BiLe BeN diNLemek
İ-S-T-E-M-İ-Y-O-R-U-M..!!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

nickler we site çoq gsl.nickleri çoğaltırsanız daha gsl olurr..

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri