14 Ocak 2011 Cuma

Laf koyan msn nickleri


Benim Yastıqm Hergece GÖzyaslarimi NemLendirmeye Devam Ederken Senİn YastiĞin Hep Markali Parfüm Kokacak Be Sosyete Kizi

SöyLe SatıLık Aşkının Fiyatı Ne,SöyLe Değdimi ŞerefsizLiğine.Dünya Döndükçe Tek Gerçeğim Şu; ''SeNiN İçiN DıŞıN KaHPe''...



ÖzneLerime Karışmadan GirebiLeceksen CümLeLerime,Kirpik ÜçLarımı IsLatmadan GidebiLeceksen ve Göz BebekLerime Çocuğun Gibi BakabiLeceğine Söz Vereceksen... Şimdi Bütün YoLLarı ''****** eDeRiM aYaKLaRıNa''...!!!





Sıgara Keyif Vermiyor,BaLLy Kafa Yapmıyor,Esrar'a Para Yetmiyor,Lan aLLah'sız Sensiz GünLer Geçmiyor...!!!





Benim Yüreğimde Batar Her Güneş,Benim Yüreğimde Yanar Her Ateş,Bu İsyanımı Hor Görme K@RD£$, ''Gidene AğLamak Benim Kaderim''...!!!



' N Zaman ßu Kadar Zor OLdu NéFés ALmak..?






DosTLarım Gecmi$h aqLıOr� ßir Darbe�de 10Lar Yemi$h yüzLeri qüLmüOr .. !



BizDen ElekTrik ALaMaYan Kıza TraFo Soksan Ne Fayda...!!!!!




Bu hiç kimsem oLmadığı için değiL,�Sen�oLmadığın için duyuLan bir yaLnızLık.Bu yaLnız oLmak değiL �sensiz� oLmak.

 2011 nickleri

ne kuruLucak ßir hayaL ßıraktın nede yaşanacak ßir hayat


' Gözümü ßoyamaya CaLı$ma Kızım ßénim Dünyam Zaten Rénqarénk..!


Ben 'SeN SeN' die bittim Kızım ! Hadi UnuT UNuTaBiLirSeN..!Ben Seni Yudum Yudum İçtm Kızım,Hadi oL Eskisi Gibi oLabiLirsen !!

Laf koyan msn nickleri

ßén bu kadar sénkén..Sén bu kadar bénkén..
ßizkén...
yok Say béni diyéméssin,istéyéméssin ßunu ßéndén...


2011 hazIr cevap mesajlar

ÖyLé ßir $arkı DinLémk İstiyormki İntihara Té$ébüs Ettirsn,ÖyLé ßir MutLu OLmk İstiyormki ßéni Hayata

ßağLasın,İmkansız Mı..??



ßσğαzıм∂α Ќίℓίтℓєηίρ Ќαℓ∂ığı ίçίη ∫öуℓєηмємίş ßίя ∫üяü ∫öz¢üк Vαя ίçίм∂є..



ҢěŖқĘŞ ҚöņŭŞŢŭĞûňù ýāŹãг,ßỂИ Ì�ě §Ü��ÙҜĿąŗĭMї





Eğer birgün bu aciz vücudum musalla taşına konunca suçu neydi diye sorarlarsa sen söyle meyhaneci tek suçu sevmekti de.



$imdi SensizLiqe qüLümsüyorum.. U¢uRumun kıyısında..



SΌή BάkıѕţάКі Ό Gözler kάldı aklımdά ●�٠·





eĞeR BiRGüN BaNa DöNeCeK oLuRSaN GeTiR EsKi GüNLeRiMi...



HayaT ßi perde Oyunuysa Şimdi böLüm qeCMe Zamanı ... !





Bir zamanlar neşem varDI. Hayata gülen gözlerim, Güzel konuşan Dilim, HerKeSe Sevgiyle yaklaşan bir kaLbim varDI! Ama şimDi ne neŞem, Ne güLen gözLerim, Ne SevgiyLe yakLaŞan kaLbim var! YanLIzCa agIr SözLerim, NefretLe baqan gözLerim, Kin DoLu bir yüregim var!





? ●۪۫۰( $ ξ ® ﮔ; ξ ® î lK ä Ł β ĩ' M )۰۪۪۫۫●۪۫





Bizim OLduqumuz yerde Her şey Bizim YüzümüzdendiR�!





Özentimiz OLmayın Ya Efendi OLun Yada Efendiniz OLaLıM...!!!



'Belki' Dünyasında...'Keşke' Kokan Havayı Solurken 'İyi ki' Dediqim Tek Nefesimsin



"!Bîr Gûn KãLbîm Durãcãk, DudãkLãrîm Susãcãk, Mêzãr tã$imdã Bîlê !aSi MiÇo !yãzãcãk!"

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri