3 Mart 2008 Pazartesi

Duygusal ağlatan sözler


Eskiden Karanlıktan Korkar Yağmurdan Ürperirdim Şimdi Karanlıklar Sırdaşım Yağmurlar Göz Yaşım OLDU!...

Durumum Çevrim içi...Beynim Meşgul...Ruhum Hemen Döncek...Aklım Dışarıda...Elim Telefonda...Kalbim çevrim dışı...

Seveni seveceksin, seven için öِleceksin... Sevmiyorum deme birgün sende seveceksin...

Canımdaki her nefes nefesine eklensin, içimdeki her nefes hayalinle demlensin, bırak bu gönlüm varlığınla renklensin, sen benim gönlümde yaşadıkça özelsin!

Gün gelir aklına düşersem eğer;beni değil;sevgimi hatırla!Ağlayışımı değil;gidisini hatırla!Sensiz oluşumu değil;bana elveda deyipte, ÖLDÜRDÜGÜN GÜNÜ HATIRLA...

Senden kalan yanlız koca bir yalan,yıkılmış umutlar harcanmış zaman,yanıyor yüreğim,hayinmiş zaman sevmeye hevesim kalmadı...

Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı sevdiği denizden asla...!!!vazgeçmez unutma...!!!

Hayatında değerli bişiyin yoksa hayatında değeri yok demektir bu dünyada ya seviceksin ya sevmiceksin ama bişi var ki asla seveni üzmiceksin...!!!
HEP KALANLARA GIDENLERI KATTIM! BIR GUN YERINE GECEMEDILER. O KALANLARA GIDENLERI KATTIM YINE BIR TANE SEN EDEMEDILER. ZOR GELDI AYRILIK ALISAMADIM

Senn benim adımı bile anamazsın. Bırak dost kalmayı sen benim düşmanım bile olmazsın...

SANA KARŞI Bİ TEK SEVGİ DUYABİLİRİM O DA HAYVAN SEVGİSİ

KİRPİ GİBİYİZ ARKADAŞ HEM SEVİLMEK İSTİYORUZ HEMDE SEVENE BATIYORUZ

eğer senden ayrılırsam benide yanında götürür müsün??

Aşk bakmaktan ibaret olsaydı öküzler trene aşık olurdu...

Bir Cevabim Bile Yok . Ama Soruya Hayran Kaldim !!!

Seni kaybetmemekte kararliyim. Kararlarimda israrliyim. Israrlarimda inatçiyim. Inatlarimdan da VAZGEÇMEM...

susma susutukça sira hep bana gelecek))

Bu yazilari okuyorsan hala yasiyosun demektir, ama ben senin yasamani istemiyorum...!

Cok yardim severimdir, her türlü yardimi kabul ederim...

Bilirmisin kaç kere seni düsünüp senin için içtim serefine degil serefsizligine içtim serefsiz!

Simarik kizda vefa aramak, Zehirde sifa aramaya benzer

Güzel kiz insani mutlu eder. kötü kiz ise filozof eder.

Yollar durusuma kizlar gülüsüme hasta

Bu güzellik, bu zeka, bu akil, hele su anlam dolu gözlerin büyüsü Allah bütün guzellikleri bir yerde toplamis. Neyse kendimden çok bahsettim senden naber?

SeNi SeViYoRuM, SaNa TaPiYoRuM.. SaKiN iNaNMa CuNKU atiYoRuM !!!

denize bakiyom seni goruyom,gokyuzune bakiyom seni goruyom,yildizlara baktim seni gordum.... Allah kahretsin cekilsene lan okuz

Aşk bir kadının yaşamının tüm öyküsü erkeğin ise yalnızca bir serüvenidir...

12 yorum:

Adsız dedi ki...

aslında güzel sözcükler ama biraz daha anlamlı olabilirdi
yinede okurken duygulandım

Adsız dedi ki...

iki tanesini çok beğendim ya çok komik ama ben daha orjinal sıradan olmayan sözler i,stiyorum

Adsız dedi ki...

kız dediyin istanbul gibi fethi zor fatihi tek olmalı

Adsız dedi ki...

kız dediyim istanbul gibi olmalı fethi zor fatihi tek olmalı

Adsız dedi ki...

bı tek seven anlar su sozlerı onu bulmak ımkansız ımkasızı basarmak sadece benım elımde cunkı sevdım

Adsız dedi ki...

gerçekten güzel duyuglarla yazılmış sözler özellikle dördüncü kıta beni etkilemedi desem yalan olur.

Adsız dedi ki...

sizin sitenize bayılıyorum çok güzel şeyler var saolun

Ertugrul dedi ki...

Olm ne duygusali gülmektn koptm:). Sagol zor durumdayim biraz olsun neşelendirdin

Adsız dedi ki...

hepsi çoooooooooooooooooook güzel bence

büşra dedi ki...

seni seviyorum martilardanda cok denizlerden de yok ama sen varsın ya bu bana yeter aziz

Adsız dedi ki...

ask oyudur icsen kudur aziz gibi ol yoksa büşra agıza sıcar

fatma ve ertuğrul dedi ki...

Dilsiz olur bazı yaralar,

Onlar sevdiğini asla söyleyemez....



BU SÖZÜ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM,
TIPKI ONU SEVDİĞİM GİBİ...

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri