14 Mart 2008 Cuma

Unutma sözleri


küÇüqüM daHa çoK küÇüqüM bU yüZdeN büTün koRkuLarıM GruRum Bu YüzDen bU yüzDeN çoCuK qibi koRuNmasızLıqım ):


arKadaşLık zaTen öLmüşş Morqa kaLdırınn..

."bNa iHTiyAcuNn YqOkk ArtIkkK.ŞeNiNnn OlAnA İİ bK"“

.rEsT ÇEkTiM dÜnYaYa BıRaKtIgIndA bHeNi ...

.sOKaKlaRDa YaNkILaNdI adIn ... SEnSiZlİgE hİç AlIşAmASDı... tÜm SöZlERiN kÜsKüN saNa ...yİnE YaNlıoZıM aY ıŞıGıM ...
.
... ResT ÇeKtİm bU sAhTe hAyAtytA yAşAmAyAcAgIm dErKeN SEn ÇıkTın kARşIma

YeRi GeLMi$ aClYaDa GüLMü$SeM , SaNa oLaN SeVDaMDaNDlR BiLeSiN . . .

Bعn SعviLmعyعn ADAM tamammı.
bعn ©عZaLı tamamdır..

TakLitLعrimdعn Sakınmayın Çünkü Bana uLaşamıcanıs İçin Ancaq OnLarLa Yعtinirsinizz!!!=))

']['®íBµ]\[ ¢Ø©µgµ

suskunluğum asaletimdir...her lafa verilecek bir cevabım var ama ; lafa bakarım laf mı diye ; bir de söyleyene bakarım adam mı diye.


şimdi daha iyi anlıyorum ki,nefes almak değilmiş,yaşamak.ateşlerde yanmak gibi bişey,seni severken sensiz olmak...

herkesin üç kişiliği vardır;ortaya çıkardığı,sahip olduğu,sahip olduğunu sandığı...

insanlar gelmeleriyle yalnızlıklarını dağıtanları severler,gitmeleriyle kendilerini yalnız bırakanlara aşık olurlar.

aşk, seven için ızdırap,sevilen için gururdur.karşılıklı sevenler için saadet, sevipte sevilmeyenler içinse; ö l ü m d ü r ...

sen beni,benim seni sevdiğim kadar sevseydin;benim seni senin beni sevdiğin kadar sevdiğimi a n l a r d ı n ...

ne ses , ne nefes , ne de rüzgar bağışlar seni, dönüp sırtını giderken, söyle kim kaşılar seni !!!

birgün karşılaşırsak ayrıldığımız yerde, eller gibi davranıp görmemezlikten gelme...

aşık olup acı çekeceğime, nezle olur burnumu çekerim daha iyi.

gülü gülene,sevgiyi bilene, nefreti hakedene,kalbi taşıyabilene vermeli...

seni seviyorum diyen dillere değil,senin için ağlayan gözlere inan.

Ylnzlığn böylsi hayl etmk bil mümkn dğil,ama gerçek,hayaln ötesnde.Br su dmlsı ylnız bir okynusn içnde,oysa bnlrce damlyla iç içe

Kursundan beterdi inan o son sözleri Nasıl gitti hala aklım almıo Anlatmak imkansız çektiklerimi Wurulmuş gibiyim Canım Yanıyor..
Bu benim delice ilk tutulusum Bu Benm Gönülden ilk Wurulusum Öyle Bir Sewdaya Düştümki Sorma Bu Karasewdadan Yok Kurtuluşum..

Lay Lay Lom qaLißa sna qöre sewmeLeer!!!



seni unutmak için and içtim.. qözLérin qéLdi akLıma wazqéçtim..


bna unut diorsn.. peqi söLér misin.. sén hatırLanmaya déğér misin..!


her sözümüz dudakLarda qüLü$ oLdu.. dönme ihtimaLi yoq artıq, o qüLü$Lér dü$ oLduu!!!

qidén déiL, kaLandr térkédén.. qidén dé ßu yüsdén qitmi$tir zatéénNn..


Dünyada eşim benzerim yok ama bana benzemeye çaLışan ezik çok


вυ кαLp ѕαdece ѕeνмenii вeкLeмiiѕ.!!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri