4 Mart 2008 Salı

Özlemle ilgili sözler


Yaşamak özlemsiz özlem Sevgisiz Sevgi Sensiz Olmaz Unutma Ki Sevmek Herzaman Beraber Olmak Deyil Sensizken Bile Seninle Olabilmektir Sen Seviliyorsun

Bir gün öleceğimi biliyorum beni gömenlere söyle ki, ellerimi açmasınlar. Çünkü elerimin içinde ellerinin sıcaklığını götüreceğim.

Şimdi uzak bir kenttesin ya yağmur yağıyorsa.! düşüyor mu yüreğine tane tane.? sen istiyorsan gelirim serilirim kıyılarına.

Kapatıyorum gözlerimi karanlığa doğru bakıyorum, seni görüyorum karanlıkta, açıyorum gözlerimi birden kayboluyorsun, işte o zaman ben gidiyorum karanlığa doğru, sessiz ve sensiz.

Sakın üzmesin seni karşılıksız sewgiler. yüreğine sus dersin, belki sözünü dinler.giden gitsin aldırma ,yangınlarda söner. sakın bakma arkana, krallar önde gider.

Sevdan ne yalnız bir yükseliş demektir nede yıldızlar gibi parlayıp sönmektir.ölmezliği düşünmek bence boşuna emektir.sevdan seni sevip bir daha geri dönmemektir.

çokmudur insan sevgiliye bir ömür verse yaşarken başında bulunman mukaderse sevgilim bekliyorum mezarımda gözlerinden bir damla yaş düşerse. güzelliğini sevmedim kalbini sevdim sen anlamasan da

Sen istediğin kadar sakla, Gündüze sar biriktirdiğin geceleri Ben beni sevmediğini Güneşten öğrendim! Ve sen Benim seni sevdiğimi Biri seni sevince anlayacaksın!

Ne Güneşi İstiyorum Karanlığıma Ne De Yıldızları İstiyorum Gece Yarılarında. Çok Değil BirTek Seni İstiyorum Yalnızlığıma!

Bütün resimler sana benziyor hayret bütün aynalarda sen varsın simdi sigaramsın dudaklarımda biraz sonra bir kağıt ve aksam içtiğim içki olacaksın.

SEVGİM SINIRSIZ AMA ANLAYABİLENE, DOSTLUĞUM SONSUZ AMA PAYLAŞABİLENE, SEN HARİKASIN AMA BENİM OLDUĞUN SÜRECE.

Aşkımızı Ben mi Yazdım Senin Gönül Defterine Şimdi Soruyorsun Bunlar Doğrumu Diye Bana Sorma Bana Sorma Bundan Sonra

Bir gün sıyrılacağız olup bitenlerin arasından.Anılar kalacak. Anılar eritecek içimizi.Belki de kavuşacağız İMKANSIZIM sonsuza kadar

Öfkeni yapraklara yaz sonbaharda dökülsün, derdini rüzgara yaz estikçe uzaklara götürsün,sevgimi kalbine yaz öldüğünde seninle gömülsün.

Bir romandın okuyupta bitiremediğim, bir hayaldin yalvarıpta hükmedemediğim bir sendin merhaba deyip elveda diyemediğim tek bildiğim var oda SENİ ÖZLEDİĞİM

Büyük aşklar engeller karşısında yok olup gitmeyen, bir o kadar büyüyerek bir çığ halini aşan aşklardır. Benim aşkımda bunlardan biri, yüreğim ve sen bir bütünsün bunu unutma.

Gecenin sessizliğini dinle içinde beni bulacaksın. Karanlığa bak yüzümü göreceksin. Elini kalbine koy, gözlerini kapa ruhumu yolluyorum birazdan ÖPÜLECEKSİN.

Ne haz var senden ayrı, Ne bir tat senden öte. Bir yüzünü görmek bile, değer binbir zahmete. Vereceğin her acı gönülden kabulümdür.! Sendeki cehennemi değişmem bin cennete.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri