18 Haziran 2008 Çarşamba

Kanka nickleri


Kanka nickleri , msn nickleri , güzel sözler

né oLDum deme ne oLCamDa déMe . . ne oLuyo naaNn Dé.) ehuhueh xD


no paniC, no heyCan, béN koyCam séN susJan xD


Kendi mutLu dünYamda muDsuz yaSıOm ben...

Benim iLgileNmeDikleRim Sizin PeşiNden KoştuklaRınızdır. . Alayına Y.O.L xD

CeHenneM boş. . . BüTün ŞeyTanlaR buRda x)

kimiN eLinDéSin, unuTuLdun mu seNDé sinSiCé,
çöZüm senDé cNm
zoR mu qéLDi bu sonsuZ biLmeCé ?


*taNrı hepiNize birer yüz weRmi$..
ama siz oNu ba$ka yüZLere çeviriy0rsunuZ.


ÇizGiLere BaSmaDan YürüYen inSanLarDAnım.


İtLe köpekLe uğraşıcak vaktim olsaydı
veteriner olur
inSan qißi qöRünen haywanLarı
tedavı ederdim..
Kanka nickleri , msn nickleri , güzel sözler

tanrı DeiLim ama taPanLar war.
cahiL DeiLim ama sewmeyi biLmeyişLerim war.
meGaLoMan DeiLim ama BÜYÜLEYİCİ bi béN vaR..


- aRTiSt mi??.
DeiLim ama ''muhte$em oLMAK'' kanımda war...^^

1 yorum:

sessiz dedi ki...

meseneyi açın

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri