1 Eylül 2008 Pazartesi

Romantik msn nickleri


Romantik msn nickleri , romantik nickler , msn resimleri
вen kendiim yapamadım… *вarii sen agLaт вenii ( dememiisdiim kii ben sana )


küfLenmiiş ruhum unuтmadı… *unuтmadı senii haLa

kendiimden вiiLe вekLemediiğiim вüyükLükтe вiir oyun oynadım вeLkii

ama arтık oyun вiiттii!


duvarda çerçeveydii yaşanan anıLar… *вir тeвessüm eтse göz doLar!


SeVdaLarım AsKıda


esкiiden тσz peмвe hayaLLeяiм vaяdi …siiмdii peмвesii giiттii тσzu кaLdi


Tek ihtiyacımız yanımızdakiler
Artı farklı bir$eye ihtiyacımız yok
Özel déğiL gerçeğiz
Sen,o,şu bu diiL biz varız

kendimi tanıyamayanlardanım


DETAYIMDAYSAN AYRICALIĞI KEŞFET DEĞİLSEN 'İTAAT' ET




ßisDé nuMaRa ßoL RahaT oL KénDini KasMa !!

SonDunuS,,KorKtuNus,,siS yOqtuNus !!

Pas wéR,şuT çéK,KaLéyé aßaN,,AmaN yıKıLma ROCK ßaßaN !!,,


chuLsuz peri =)

Susmayı aşk mı,sevgi mi, çabamı sanıyorsun
Sus sus hayallerinin yıkıntıları için sus
Kıydığın masum için sus
Kendine baktıkça sus
Hayatımıza ne verdin ki konuşacaksın
Sen en iyisi hep böyle sus
Dün , bugün sustun
Yarında susacaksın değil mi?
O zaman sus


Romantik msn nickleri , romantik nickler

Dönüşü olmayan yola girdim
Gönlümün gemilerini yakıyorum,
Birer birer
Dönmekte istemiyorum artık
Bütün ümitler kararsın istiyorum
Sökülsün yüreğimden, sıyrılıp aksın
Ümidin kırıntısı kalmamalı içimde
Yeter artık, çektiğim bu çile




Yağmurdu gözlerime inen gökyüzünden
Terk etmeksizin beni bittiren
Yağmurun ayak sesleriydi beni mafeden
Geldiğinde ise acı veren




Kalıcı değil ansızın gidişin
Bir anda terk edip gitmen her şeyi
Dostlarını, aileni, arkadaşlarını
O çok sevdiğin salondaki menekşeyi
Hatırlıyor musun geçen pazar yastığının yanına koymuştum
Kalktığında bana sarılmıştın
Evet düşünüyorum da;
Kalıcı değil



Her şeyin bir sonu var
Ayrılıkların da sonu var
Bir gün çıkıp geleceksin
İçimde bir umut var




acının en ulaşılmazıyla yüzleşip
çılgın bir denizde
çoğayorum




bir ses
bir ses
dönmeli yankımabir SEssss....

ruhum dinlenmeyi istiyor




Yalnızım kimsesizliğimde
Varlığın bir ceza,
Bir çığdır tutunamam, alır götürür benliğimi
Soldurur baharlarında çiçeklerimi
İçim yanar, bulamam artık beni




şimdi susun sesler anlamsızdır
yürekleri dağlayan sabahlara
düşen kırağı sessizliğinde


0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri