21 Ekim 2009 Çarşamba

Çaresiz msn nickleri


susuOsam biLKi bi sebebi vaR,Senin kaLbin Sewqiyi aŞmış bu beni yoRar . . .

kisiLik karmaşası yasamıyOrum. Arayıs iÇinDe De DeiLim. saDeCe Denqesizim.!
Çaresiz msn nickleri
qüLüsLerim SenDe kaLdı..mutLuLuqumun yOk ki asLı..

ßen kimsenin Canısı tatLışı bitanesi DeğiLim sizDe bnm ßaßamn OğLu DeiLsinz Ona qöre DavRanın !

ßna akıL veRMe takıL senDe kaFana qoRe yaŞa senDe veDe sakın geLme..!

séwDiqM ßaşKa SéVéniM ßaşKa..*

çOk aqLadım,tuz qöLü oLdu suraTım,sEn canaVarım,hOş bir sÖze haSret kaLdım,her sözün bir yapTırım

Ben susarsam dert bitermiki Tanrı'm Doğru sandım ve yanlış yaptım

EskiDenDi O GerÇek DostLar ..ŞimDi OLmuşLaR KaşarLı TostLar..//

^^Alayınız ^kuruş Edmezsiniz ÇünKü YaLanLarLa BÜyüYorSunuz..

SnDeqi ben*E aşııMm.

şaKa yapıOsun kaLbiM beN aşıq OLamam ki..:|..

kaşLarm çaTıkSa beni BıraK ! sözLerim temeNnim sÖz veRipte geRi dÖnenLerin köyünDeNm

Eger varLığım bana armaqan ediLmi$se,neden yok oLu$u bu kaDar çok ki$iNin eLinde ?? (

KimSeyi SevMek İstemioRum HEr SEvDiğimDe ÜsülMEkTen NefRet Edioyorum..^

meLekLeR koRuduqu kisiyi cOk sewmezmi ßenimki ßeni sewdi ama cOk deiLdi
Yinede HeR$eyden cOk sewiLdi

Yha SenSin Tek GerÇek...!!YaDa Bir BaşKası TEK SeçeNek...!!^^

O hep Bende.En uzak oLsa da,en yakınımda

aşqımDa kimiN qÖzü vaRdi ?

haaDımı böLdm 2 kaReDeyken sn ve bn biRLkDeyken ayRmak isTedi maSum
şeYtan bn koRkaRdm cıkDm rayDan

ßenim içiN heR keS önemLi diiL ßen önemLiyim [!]

BedeLi yaLnzlıK olsaDa kaLbim seNinLe
çaresiz sözleri
Hérkésin Hakéttiği Kadar Yanındayım.! çeKemiOsun faRkınDaım..;)

vazgecıLmez dıLsn kenaRa cekıLde yerıne yeniLeri qeLsn

\ßény hép sevicék ,herşydén kurtaracaq bi méLéqé ihdiyacım war bu araLr..^))

qimSeYee zeRRe qaDar Deeer yhoqq..(!) haq eDmiOrr haq edMiorLarr haq Edmiiosunuzzz..(!)

böyLe gıdeRek aqLıorm kırıLdı kaLbım yanı benmDe kaLbım vaR dıyebıLmek İsTerDim

Sizden Tek EqSiq Yanım Eziqliğim Oda Eqsik KALsn

sana karsı hıslerım hep bel altı benı ararsan mekan yeraltı

Sénin HaYaLinDekiLeR ßenim YanımDakiLeR Naßer xD

aşk para her$ey makaRa ,, dünyanın keyfini qeLde ßizde ara

kolpa genclık yapmayın ***lk

anıLar karışdı düşLerime ..GerÇeği Hayale SatmaK İsteDim oLmaDı

^ŞeyTanLar YanımDa..!! SusTum..^^ Ve MelekLeRimi BekLioRum.

Oturmakta güçLük çeKen götLeriN şiMdi hepsi kaLkık ;)

ŞimDi ArTık Tek BaşıMaYım En AzınDan HakkıNı VerioRum YanLızLığın..

*Ben ne istedim ki önüme koydular bu kuklayı..

cenneT bnM eviM cnM snsiZLk terBiye

^KimSe UmRumDa DeğiL 5 KuruşLuK İnSanLaR İçiN Paha BiçiLmeZ Göz YaşLaRımı DöKemem

kaşLarm çaTıkSa beni BıraK ! sözLerim temeNnim sÖz veRipte geRi dÖnenLerin köyünDeNm

bize kimSeLer kaRşmaSn aŞkımı benDen kimSe ayıRmasın..!

yaşamakmı öLmek mi haLa kaRaRsz .. ?

Ayrılık da sevdaya dahil Ayrılanlar haLa sevgiLi !..

SormaYa KoRkTum MeLeqim NerDe TanRım HeSap Ver şimDi Sıra SenDe!

Sén HaaSevméq HaaaTma oqLum aTmaa uYkumuZ vaR DéDiyseq aY**ta uYut démédiqya x))

biR ihtimaL daha vaR beLkki sen qeLirSn..|

başKa çaRem mi vaR ki..?

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri