10 Şubat 2011 Perşembe

2011 rap nickleri


Gün benim günüm ilerledikçe görünür önüm
Ekmeklerimi böldüm, ekmeklerine yağ sürdüm.
yepyeni karizmatik msn sözleri
Hemen durma egale ederim af benim işim değil
Zararlısın kimyama iste ondan olsun külüstür bu ruhun
Özrü yokki bende, bana yaptıklarını tanrım seyir eyle.

İznim olmadıkça alamazsın bendekini benden
Eğer ki alsan hesap sorar bendeki senden

El bebek, gül bebek bu yaşına kadar geldin
Düşünsene bir it heriften sertçe tekme yedin
Geceye aşkla vardın, sabaha yabancı uyandın

Kuşkularıma bir kuş kondu,saçlarımda kış soludu.Hınç kuruttu mutluluğunu,tırs bu kez bu hırs sorunlu.
  2011 msn nickleri
Ahvâlim suskun,dokunan bana mendil tutsun.

Önündeki yola bak, yokustasin. Yorulmus beden biçare çikmaya dermansiz uzun ince yollari.



Olamadim kendine engel döngel geriye, Bosa çaba... nafile yaptin. Bilir misin ? Kaç zaman devir daim etti, Gözlerimin önünde canlar gitti,

Yaşanmışlık kolumda büyüyen bebeğin ergenlik hali.
Kim yırttı vesikalıklarımı?
Kalbin kal köşelerinden alamazsın platonik evlatlarımı
2011 rap nickleri
Silinsin tüm günahlarım,drama yollarında köprü istikametindeyim.
Ben hüzündüm beni sen seçtin.

Kaç tabut gömülecek yeraltına ve kaç kişi gidecek habersiz
uzaklara? kaç yalan yıkacak güvenleri? kaç satır yazılacak
kader kitabına ve kaç dua edeceksin tanrına, kaç damla
gözyaşı dökeceksin uğruna? kaç yarın bekleyeceksin?

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri