6 Şubat 2009 Cuma

Dertli nickler


Anlatamadigim birseyler var
*Hep baska baharlara biraktigim
*Ucurumlari tam a$arken
*Kiriliyor kanatlarim.

Dostları Olmalı İnsanın
Dostları olmalı insanın,
Aynen gemilerin limanlari gibi
Zaman zaman uğradığın
Yükünü boşalttığın
Dalgalar dininceye kadar beklediğin koynunda

...


Bilmezler yalnız yaşamayanlar
Nasıl korku verir sessizlik insana
İnsan nasıl konuşur kendisiyle...
Nasıl koşar aynalara...
Bir cana hasret,
bilmezler...

...
Dertli nickler ,

İnsan bir bunaltıdır.

...


Hiçbiri yüzümüze bakmıyordu
Hiç kimse elimizden tutmuyordu
Ben hiç böylesini görmemiştim

Vurdun kanıma girdin,
kabulümsün...

... dert nickler ,


Ben günah kadar beyazım, o tövbe kadar kara...

...


Yirmi bir yaşındayım
On saniyede bir titreştiyse
Gözkapaklarım
Ve günde sekiz saat uyuduysam
Dört milyon
Dört yüz on dokuz bin
Beş yüz yetmiş altı kere
Kapadım demektir
Gözlerimi insanlara
Ve gerçeklere..!

...
üzüntülü msn sözleri

“Şimdi bir aşk sayhası salacağım havalara

Derler ki bu adam isyan basıyor damarlara”

...


Bir kalbim var ki benim, sevdiğinden burkulur:
Kahredenden ziyade sevilenden korkulur...

N.F.K

...


Bilseniz üstümdeki bu dağınık suçları
Kendimle ödedim tesellim budur
Cennette sigara içen hamile kadın
Çöl ortasında slogan atan çocuk… görseler ne çok şaşıracak
Kapadım yüzüme ellerimi beni şimdi kim bulacak


...


Bu bensiz yapamaz de...
İçinin derinlerine sakla...

Gösterme kimseye beni...
Gönlünde tut...
Bırakma...

...


ahımın rüzgarı üşütür seni
benden başkasına ısınamazsın

yorgun şarkılarla anarsın beni
öyle kolay değil unutamazsın

...


“Söyleyen Mecnun ise, söylenen her şey Leylâ'dır.”

...


Uyanmış kalmışım, nasıl bir şey bu?
Toprağa baktım, yerinde yoktu;
Şiirden aşağıya attım kendimi
Düşerken düşündüm, ölmesem mi...?

...


Sanmaki dert sadece sende var..

Sendeki derdi nimet sayanlar da var..

...


Değişik renklerim,tonlarım,maskelerim yok benim
Birtek dilden anlarım,o da doğallığım
Bazen bir çocuk saffetinde olmam şaşırtmasın sizi,
Budur benim zamandan tat alışım...


birkaç yaralı ruh
birkaç bira şişesi
elimizde bunlar var

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri