14 Şubat 2009 Cumartesi

ilginç msn nickleri


isTédiqin kadaR zırLa !! çoLuk ÇocukLa i$im oLmass !!

ama bu araLar qeRçekten çooook i$im varr iLqiLenmiyorum x/

miDémdé qaRib bi Sancı… iÇimDé Lanét Bi buLantı… saNıRm kéndiMi kayBétMéyé az qaLdı!

mUtLu OLacAqInA iNaNdIqIn BiŞeYi YaPmAqDaN cEqİnMeqeRiYe BaKtIqInDa PiŞmAn oLmaZsIn ÇüNqİi!!

aRqamDa ßiRçq a$q war!!
garip sözler
ỉ"м иσт вяσκєи

BaNa qüLmeYi armaqaN eTTin aMa neReYe koYdummBuLamıoRmm

senİ sevioRum saNa taPiyoRum saLaq şaKa yapioRum x)

benİ eleŞtirceNe beYnİnİ gelİştiRRR xD


ßir aRaDaykéNn ayRıyıZz HrşEye rağMénn DayAnmaLıyızz kaÇıp qiTme eLlermDen koRkuoRm snsizLikTen
* bi saniyé biLé oLsa sebvebiLseydN béni ; biZ bu duRumda oLmazdıK né sen héR aN kaÇmaK içiN kapı aRıyoR oLuRdn né ben séni kaZnmaq içN süRünüyoR oLrdm *

eqeR oLurda biRqün tekRar qideRsen sen qidRken ; bana s0n kéz baKp hoşçaKaL deRken aLnıma koyaRKen s0n buSéni eLimi bıRakırKen saNa aLdqm koLyeYi eqeR haLa ^séni deLiLr qißi séviy0rm döN !^ demeMi beqLiorsn daHa çoK beqLrsiN !bénim sénin içN aTan o kaLbi duRduraLı çok oLdu

* yaNına heRkesn qeLmesini beqLeme sen waR oLasın diyé biR kişi qeLmeyceK sen biR oLasıN dié

* öyLé koLy dqLdiR béni unutmaK haLa soKaqındadıR ayaq iZim !
ilginç msn nickleri
* séni bendén aLmaya sénindé qüCn yétmZ

* saNa biTTiqmDén kéndiMé kaLmamŞım

* koRkma saKın biTanémMm buRdaSn işTé héR zmN oLdqu qißi asLa déiŞmeyeN yeRinde --> kaLbmdé

* sen Bénim sadéCé sévqiLim deqiL heRşeymDn aMa sénin şmdKi héRşeiNn sdeCé sévqLsisN !

* qittn ! çoK aqLadm x'( séni unTTum sanMa bebeğM Séni kaLbmN saRayLarna kaLdrdm

* piYonuN oLmya RazıyM yaNmda hép şaH oLarak kaLıcKsan
* sevqN öLe uzaKLarda neFes aLsanda ynMda
* koyaMadm kmSéyi yeRine içmDki sen qßi <3
* taHammüLm yoqK qözLrnde biR damLa yaŞa

* né zMn bi kaçıŞda oLsan soNun hép dönŞ oLdu héR dönŞnde séni dhaDa çoqK sévdm Yiné sévioRm wé héb sévicm

* aSKa töwßé demém ben qöRüRsn sévince yeNideN

* ayrıLmam hadi koW béni yüRéqindeN hiÇ biR yeRe teRkedmeM séni zaR-zoR buLdm beN asKdaN waZqeçMeq yoK

* hiÇ kmsé benLiqiNi séninLé ßu kdR doLduRamaZ

* qiDen yoK aRtık ne kaRanLık waR bénim içN , né aydnLık né sıcaK né soğuK

ßhEn héP sağ taRafıMa dönÜq yaTarım kaLßimdéqi >>sen<< éziLmé diyE !! heR$éy^m

sévqiyE hasrét kalInca qércéğİ aNLaınca unUtma vé söyLé de : ‘ßuraya kadarmış bu ask işdé

oyuncakLaRımın hepsi kısa hafızalıbir türlü üzemiyorum onlarıElinde sonunda mutlu oluyorlarbir türlü bana benzemiyorlar

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri