25 Ağustos 2009 Salı

Enteresan msn nickleri


ben denizlerde yürümeye başladığım zaman
Kaynak : yorumla.net - Duygusala Bağlamış Nickler. karalarda oturanlar bakıp bana güldüler
ben de gittim,
sığınacağım bütün adaları birer birer batırdım!
Enteresan msn nickleri

"İçimde renklerden eser yok
Eski zamanlardan kalma an'larda sıkışıp kaldığımdan mıdır nedir;
Bende her yer gri..."


Bilirim...
Hissederim...
Yaşarım;
Her konuşmak isteyişinde, ona bakıp; susmaktır aşk…


Ve...
Utanç duvarlarımın arasına atmaya kıyamadığım ‘’Aşk’’
Şimdilerde ölüyor bıraktığım günah kokulu
Avuçlarda.



Sahi;
Söylesenize bu günlerde ihanet kaç para?



Hayatımdaki insanların yeri belli
Kiminin altı kiminin üstü çizgili...



-Aşk şimdi kime haykırıp,
Akşamı,sabah ediyorsa
Onun koynunda...-


Gerçek;
Ne şairde, ne filozofta,
ne de yıllanmış kitaplarda...
Gerçek;
Yarısı ciğerinde kalmış nefestir,
bir delinin dudaklarında


Köprüler geçmemiş aldatmamış aldatılmamış
Bedeller ödememiş…
Ayrılık ve hasret mektupları okumamıştık…
Ve dizlerimizi kanatmamıştı henüz hayat...
İnanıyorduk duruyduk saftık çocuktuk.
Şimdi anlatacak bir masalımız bile yok bir köşesine sığınacak...

' кιмє ∂σкυηυя єℓℓєяιм кιмι göяüя gözℓєяιм
Kaynak : yorumla.net - bak bi inan Pişman olmayacaksın ^^(güncellenecek) öℓüм çıкαя кαяşıмα
уιηє ѕєη ∂єяιм... ''



'Hayat...' Dur ßekLe ßeni DizLerimde derman kaLmadı ardından ko$acak!


'A$k...' Her qeçen qün öLdürme yüreğimi; ßi Can daha kaLmadı verecek!
farklı msn nickleri

'MutLuLuk..' Kaçma ßenden her defasındaßu sefer değerini ßiLeceğim Senin!

'Acı...' Uzak dur ßenden Hiç sevemedim ßen Seni!


'Hüzün...' Esir etme artık beni ßen zamanıyLa çok ßüyüttüm Seni...





''Sen...'' Daha fazLa yorma ßeni...! ßen fazLasıyla ödedimSenin uğruna kayßettikLerimin ßedeLini...!





Sevmek Belki Bir Ölüm Belkide Diriliş...Belki Geçici Bir Heves Belkide Kalıcı Bir Duygu

Ben Değil HaYaT Benden Korksunnn ...!


Nєяdєи вιLєcєкѕιи αşк ìLє кανяυLмαуı
Чαимαуα cєѕαяєTιи мι ναя ѕєиìи? "




. . . Uçuruma yakLa$tın son durak BiLétini késti kadér savunmasız . . .



İç içé kuytu köşéLérdé qözü dönmü$
Pir dönmü$ koLLarkén géL KoLaysa kar$ı géL o hiçé
Büsbütün savunmasız kaçsana durma AdımLarın dostun artık néfésin yoLda$ın


. . . Ar$a déqér ba$ın i$té o an ruhun ték sırda$ın . . .


İyi şansın peşinde kowalayanlar yakaladıklarında bırakmayacaklar bu kesin. Zamanı ve seni 2 yönde ele al.
1 Kullanılmaya ihtiyacı var
2 Huzura varmak için yapılır psikolojk çetin savaşlar.

Keşke nereye gideceğimi bilsem..
Yüreğimi alır, kalkar ` giderdim . . .


Şimdi arkamda güneş,
Gölgemi geçemeyişimin zevkini sürüyor.
Bense farkındasız,
susmuş...
Sustuğum gün
Sen konuşma
Bozulmasın büyüsü sessizliğin
...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri