10 Ağustos 2009 Pazartesi

Şiir


aşk tutar beni de,
sen gibi;
kusamam içimde durur
yıllardır usaresi...

Şiir msn nickleri
Dışımız en küstah yanlışlıklar
İçimiz en başka türlü ayıp

...

Dün gece seni düşündüm ansızın
Akıllı olmaktan uzak delicesine.
Seviyorum seni ölürcesine.

...

şiir nickleri
...

Henüz layık değilken tomurcuk kadar aşka,
Sana gül bahçesini kim açar benden başka!

...


Ağır ağır ölmektir yaşam.

...


Ne zaman adam gibi adam oluyor insan
Çok gezdiğinde mi çok gördüğünde mi çok bildiğinde mi
Çok ünlü çok zengin olduğunda mı
Çok sevdiğinde mi
Yoksa bunların hepsi bir kenara adam gibi sevdiğinde mi ?

| Rutkay Aziz |
...


Sözü sukuta saran Leyla'da acı demdir
Elveda son niyazım tek sevdiğim,elveda

...


"Hayyam bade ile sarhoşsan mutlu ol,
Lale yanaklı biriyle oturmuşsan mutlu ol,
Mademki dünyanın sonunda yokluk var
Say ki yoksun, varmışsın gibi mutlu ol..."

| Ahmet Altan |

...


Kimbilir kaç kişi senin zarif hallerini sevdi
Kaç kişi güzelliğini sevdi
Belki gerçek aşkla; belki değil
Ama bir tek kişi seni sevdi.

Bir tek kişi değişen yüzündeki hüznü sevdi.

...


“ aklın utanmaya ermediğinde, göz kirası ister her gördüğünde”

...

Derdime vakıf değil canani beni handân bilir
Hakkı vardır şâd olanlar herkesi şâdân bilir
Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil
Çektiğim âlâmı bir ben bir de Allah’ım bilir

| Fuzûlî |

...

Gelecekseniz söyleyin,

gideyim.

Gelmeyecekseniz söyleyin,

beklemeyeyim.

...

Her çeşmeden boş döner, elindeki tas.
Gün olur ki çıldırmak işten değildir.

...

Hiç özlemedim seni
Özlemek dostluktandır
dostluğundan öte bulmalıyım seni

...

Sen gel de !
Varsın yansın yüreğim,
Varsın kör olsun gözlerim.
Nasılsa en son seni sevip, seni gördü gözlerim.

...

“Hangi kapıyı çalsam,bir odası noksan”

...


Yazılmamış bir şey bırakmamış olsalar da bana, vazgeçmeyeceğim cancağızım,
Hani “sana söylemek istediğim en güzel söz, henüz söylememiş olduğum sözdür”

| Nazım Hikmet |

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri