27 Aralık 2009 Pazar

kötü nickler


$eytan ßeni aLdatmaya kararLıydı ,
ßense ona YENİLMEMEYE YEMİNLİYDİM …

-----

KaLana zor oLmaz qideni uğurLamak,
üç noktaLı cümLeLerLe ßaşLamazsa ayrıLık.

-----
endişeli sözler

Senin de suçun beLLi ; Aşk hiç denenmemeLiydi...

-----

Ne sen varsın
Ne ßen..
YazıLan, çiziLen onca söze rağmen…

-----

qittin ya,
ölümün öznesi sükünet Lades tutuyor akLımda.

-----

ah!..
ßeLLer ßüken zaman denen tortu
neye qöre iLaçsın sen
ve kimlere?

-----

Sevmesine sev de ßeni; öyLesine öpme hayat...

-----

Ey aşk
Sonsuz zamanın küçücük bir ânısın
Fakat beLki bir ânın ebedî zamanısın..

-----

AceLeye qeLmez aşk.

-----
kötü nickler

VerebiLeceğin son hediyedir
qüLümsemek,
qidenin arkasından...

-----

ßenden ßaşkasının seni bu kadar seveceğini sanma.

-----

GeLeceğim -İçimdeki- Geçmişten İbaret

-----

Anne,
Anne dur!
Aşk öyLe demedi
Dediği sadece iki yüreğin bir oLma telaşı...

-----

Sen içimdeki Bensin

-----

Seni unutmak için,
Senin içimde yarattığın fırtınadan korunmak için,
Başka LimanLara sığınacağım...

-----

AnıLar ßirden ßitince
DüşLer de kaLmıyor qeriye..

-----

KeLimeLerimde senden parçaLar var.
Kokusu tenimde.
Nerden baksam içim yanıyor...

-----

ÖLmek zor da .
Sensiz öLmek daha bir zor qeliyor ßana .

-----

Anne,
ßir düşümden düştüm şimdi
Oysa ben,
Ağaçtan da düşmüştüm
Hiç böyLe canım yanmamıştı.
Anne,
Düşümden düştüm şimdi
Hiç kaLbim kanamamıştı.

-----

Her seferinde canımı acıtsan da
Hiç kimse;
Sen oLamıyor...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri