31 Aralık 2009 Perşembe

Noel'e özel nickler


Sözler Az Kalır, Gözler ANlatır


Sén Ankara'yı Bacaklarının Arasına Almışssın, Hélal Olsun Sana İşi Kapmışsın
yeniyıl nickleri

Ne Arıyorum Ne Aranıyorum Herkes Baksın Keyfine Ben Yekten Takılıyorum


Sevmiyordun Niye Vardın ? Seviyorsan Niye Yoksun.. ?


Bu Dünyada ŞerefsizLer Varken, Bizim Şeref Daha Çok Aç KaLır …


Kötü YoLa Düşmüşsün. Sen ŞeytanLa Öpüşmüşsün. Sana SövmüşLer Gülmüşsün. YÜZSÜZMÜŞSÜN ... !



Birgün Msj GeLir Ondan HeyecanLanıp Açarsın,Çok Üzgünüm Diye BaşLar;Sen Sonunu AnLarsın...


Sanırım Biten Bir Aşkın Son Demlerindeyim, Ankara Sıcağında Tam Bir Cehennemdeyim, Unuttum Seni Artık Yoluma Gideceğim, Terk Etmeyenler Sadece Benim Kardeşlerim . .



Gönlümle Başbaşa Düşündüm Demin, Artık Sihirsiz Bir Nefes Gibisin !


Düne Kadar Bana Tapan Hayatımın Kadını, Şimdi Başka KoLLarda oLmuş Hayat Kadını ...


Freni Patlamış Kamyon Gibiyim, Allah'a Emanet Gidiyorum...


Yaşarım Başım Dik Gönlüm Yaralı.. Kalbim Sen Dese de Olmam Oralı !..


Bir Tek GençLiğim BiLirki;Kimseye Kendime Ettiğim Kadar İhanet Etmedim..!!


Pişmanlıklar Denizinin Biletsiz Yolcusu . .


Ağlama Gülsün Yüzün Terkettiğin Gün Gibi, Yalvarma Başın Dik Olsun Beni Sattığın Ellere Gittiğin Günkü Gibi ..


Kim Dokunduysa Sana Ona Git Démék İstérdim FakaT Dünya Turu Yapmandan Korkuyorum Hani . . .
Noel'e özel nickler

Né qözLerinde AnLam, Né SözLerinde Çıkar Aradım, Seni kuraLına qöre değiL.. kAfama göre ya$adIm !!


Çapında Takıl.. Haddini Aşma.


Alma Béni Karşına KAN Karışır Gözyaşına !


Ben Yokmuşum Gibi Davranırsan Hiç Olmamışsın Gibi Davranırım.. Kıvranırsın !

né kimsédéN yoL aLırım nédé roL, Bén Hayat SénArYosunda aLtın pOrtakaL aLdım sén rahad oL !


Takmıyorum Kafama, Bakıyorum Yoluma..


aTeş oLsan Düştüğün Yeri Yakarsın Bana Bişey oLmaz..Zamanında bi Hata YaptıySan Bunun Günahı Beni Vurmaz..


Salla ßeni BağLamaz Hani ßi Laf Vardır Kendi Düşen AğLamaz


Dayanamıorsan İnadı bıraK..Gururunu aLda bı Kenara bıraK..


Hata Hep bende..Kaldırdum g*Tünü..Çıktın Tepeme..


Sizin Düşünmeye Cesaret Edemediklerinizi, Ben Çoktan Unuttum ..


..Gönlümde Yaram, önümdé biRam; aRKamda isé hüzüNLü bi Yaşam !


bîr Zâmân'Lâr Sânâ GônûL Vêrmî$'Sêm Rûÿâm'dâ Dû$ûm'dê Sênî Gôrmû$'Sêm Sêndên bâ$kâSını Sêvmêm Dêmî$'Sêm ÂLırım Tôvbêmî SênSîz'dê oLur..


Hakkımda Bilgin Yoksa, Fikrinde Olmasın !;




İçimDé aCı İçimdé Kin,İçimDé İncé İncé ÇûRûtén bir SıZı

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri