8 Ekim 2010 Cuma

Mor msn nickleri




Seni satın alamayacaklar.
Aptalların uydurduğu
atasözlerine inanmayacaksın:
''Paranın satın alamayacağı şey
yoktur.''
''Herkesin fiyatı vardır.''


Vakit varken tomurcukları topla, zaman hala uçup gidiyor ve bu gün gülümseyen bu çiçek, yarın ölüyor olabilir!


çocukluğumu arıyorum!
Hayallerimin bedenlerinden çıkıp giden o saf ruhları ..


Kafamı bozma,Aklını alır,Eline veririm, Aklın elinde yol veririm.



Yazık.!
kaybettik bi insanı daha az önce.

  2011 nick sözleri

Öyle bir gittin ki benden, bu yürek buna hiç inanmadı...

Ölümse her gecem gülümse çare yok cariyem..
Bari yense korku sorgulandı canlı öldü kanlı barış hubbesinde..
Kutbesinde gördüm caminin çalıntı katilim kalındı failim salındı
CahiLim kabuL de ettim hergünüm yetim
Betimle sen bu afetin her anında
İçimdeki sefaletin izleri kefaletin
Ben uygar çektiğim çilenin ortasında kalmış bir köleyim varsın öleyim..
Ne farkeder..?

Dedi bana Tanrı’m ayakLarın aL yürü
KaLemi kuşandım ve savaş arkasından yürüdüm
Yine KaLmadı gururum vermedi kendini eLLere..
Mor msn nickleri 


Dünya bi şair dünya dönünce baş ağrımdan eser kalmaz
Hislerim susar yağ yağmur ah ederken istilacı renklerim boya
Münasebetsiz az birazda rahatsız ve yaz
Sendin öyle hep susan ve ağlayan giderken
Her gün ağlayan ben.. Kayıklarımda yelken..



Tamam artık uzak dur kalbimi kırdın kötü melek
Bıraktığın anılar artık yok baba bana sen gerek
Bana herşeyden önce verilen bir söz vardı tanrım unuttun mu
Yollarımda karlı kışta soğuk gecem gündüzüm oldun mu
Bana sarılıp bir kere herşeyin çok güzel gidecek diyebilseydin
Umrumda olmazdı hiçbirşey biliyor musun artık bir deliyim
Hayattan bir beklentim yok al bunu onar kırılan kalbim





Sancısı boğazımda dikenli tel örgü misali..
Kanıyorum..*
renkli msn sözleri


...aşk dersem çık, ayrılık dersem çıkma..

dedim../..çıkmadın
aşk bitti..



Anlatamadigim birseyler var,*
*Hep baska baharlara biraktigim.
*Ucurumlari tam a$arken,
*Kiriliyor kanatlarim.**



Satılık topraklarda satılık kahramanlar,
Satılık krallarıyla satılık soytarılar.. 

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri