13 Ekim 2010 Çarşamba

sade nickler


Beni son kez göreceksin
Son kez ellerimi tut bırakma
Gör bak ne kadar süreceksin

qirenLerLe sohbet ederken biLe sadece masaL okumak istedim biqun bi qece eLime aLdiqim hikayemi okurken qözyasm akti...
herkesi mutLu eden ben ise kendime sadece qözyasLarima hakim oLamayip ickinin dibine vuruyorum qene bu qece..




ßöyLé oLmasıNı ßén isTémeDiM
séssizcé çéKip qiDén ßén DéqiLDim
yaLnızca ßoyuN eqDim!
çünKü séNy sévDim vé haLa séviyoRuM
ßiRiciK a$Kım sény aFFéDEmiyoRuM
séssizcé KaLßimé qöMüRüyoRum
FaKat uNutmuyoRum
Né sény NéDé yaßtıKLaRıNı... (!)



çaLıntı hayaTıma çaLıntı ßir Ruh...
Yok oLup qiDen ışıqıMa ßir yanLızlık isTioRm...
Çünkü Sonunda yine karanLık Da yaLnız
kaLmakdan korkuoRm...


  yepyeni gIcIr nickler


=>bU kapı qiDene Bi daHa aÇıLmaS
=>kaPaDım O DefteRi bi Daha yaSıLmaS
=>kıymeDimi BiLen BiLiR
=>BiLmeyenLe iŞim oLmaS




- Ben hep buydum böyLeydim, bir tek sana yetemedim!




- #- aptaLca hayaLLer peşinden koşmayan bi kalp qösterin ..bende size mutlu bir insan göstereyim




iyi ki dOĞmuşum çOk şansLısınız

2011 msn sözleri
Ah şu papatya falları çaresizliğim sizemi kaldı Ah şu papatya falları başka bahara kaldı...

Beni bnden aldın imkansızım...

Ne yapsan ne etsem ne fayda nasıl olsa bn hep haksızım...

Yeminim var bu aşka canlandır şu kalbimi...

Zor geliyor anlatamam kimselerle paylaşamam...

Bnm deli divane gönlüm seni ister eftelya...

Perdenin arasından gözüken yağmur gibi narin öfkem.
Ben sana yazarken bu şarkıda içimde kopan sesler
Ertesi gün olucak yine. Herşey basit herşey özlem.
Mora çalan gözaltım biraz nefes almak ve yaşamak ister.
Aynalar anlatır bazen tadamadığın o korkuları.
Banyoda buğulu camlara yazarken ismini hatırlarım.
Annem bağırır oğlum hayır yapma böyle hasret e dayanamıyorum.
Anne bırak istemiyorum. Ölsem bile kurtulamıyorum.
sade nickler


Kaç hakkım var başlangıcda bilmeden hor kullandım.
Sevdiğimi vermediler ağladım zor kullandım.
Boş yere. Silah kuşandım. Sen gene bilmemiştin.
İçimdeki o krizlerim midem malum kriz yeri.




Teklif edilen mutluluk bu değildii. Ün, para vesairee.
Hiçbişey güzel değil alemine girdim gireli şimdi çıktım öylesinee.
Gücüm yeter sandım cevap vermek için cümlesinee.
Yoruldum kaderim sana inandım…


sevigiyi tatmadan gönül mektup zindandır
aşkı yaşatmadan hayat virandır
hislerin olmadan yaşanmaz hatıran
yoldaşım olmadan yolum haramdır

1 yorum:

Adsız dedi ki...

BiR iNsAnLa ArKaDaŞ oLuRsUn O sEnİ sIrTıNdAn BıÇaKlAr ŞiMdİ oNa Ne YaPaRsIn Bi DüŞüN...!!!

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri