5 Kasım 2010 Cuma

En karizma msn sözleri


Beni sevmek için programlanma, devrelerini yakarım.

Unutma kurşun her gülümsediğinde bir kalp ağlatır, Korkusuzluk sahipleri neden kemer arkasında silah taşır.

Telefon çaldı ne yazıkki iyi niyetlerimi meşgule verdim

Kaprislerimin tadını çıkarıp kinlerimi boğar durumdayım.
rap nickleri
Bana benden başka bir dost rap varsa bilmem lazım.

Son doğum günümde kendime yeni bir ben aldım.

Umarım kaderin bitiş çizgisinden uzağım tanrım!..umarım tanrım...

Kimlik kayıplarınızı gazete ilanı yapın,somutlaşın!...

Kaybettiklerimin hesabını kalbimden çekin.

Bildiğim kadarıyla limitsizim, depremsiyonlardayım.

Uçurumun önünde, ölüme kafa tutarcasına sarkmaktayım İfadelerinizi tartmaktayım, yabani yamyamlar tarafından yabana atılmaktayım Selametle...
 karizmatik iletiler
Aşkın gözleri hep sulu mudur? Hakkı bu mudur? sadakatin güvenimin sonu mudur, sen kaderdin..

Aşka verdiğim resitalimde sendin sazıma mızrap.

İstemesen de kat etmen gerekecek selvi boylu yokuşu. Kendini her gün izleyerek göreceksin yok oluşunu sen de.

Sen çıtırsın en basitinden kırılırsın.

Dünya gezegenler arasında tek ***tir.

Tanıdığım en büyük sürtük kaderdir böyle biline.

Tecavüz kurbanları için milyon penis kesile.

Kafadar olmak dostluğun yalan adı.

Yaşayabilmek kurduğum en büyük hayal.

Ayıp en geniş yataktadır.
En karizma msn sözleri
Yaşanmışlık kolunda büyüyen bebeğin ergenlik hali.

Hücrelerimi yerine koy şakası yok savunmasızlığın !...

Yalancının konuştuğu lisan daim yalanca.

Arkadaşlıklar neden en az bir çıkara dayalı.

İyi şansın peşinde kovalayanlar yakaladıklarında bırakmayacaklar bu kesin.

Kokuşmuş ruh leşlerinize ruh eşimle ısırık attım, neyse kaderin çıksın falın.

Benden bir dirhem sevgi çalamadı hasım.

Sıkı ve zor bir yaşamın içinde yuvarlanan bir çenem olduğundan hastalıklı ve bulaşıcı bu nazım.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri