19 Kasım 2010 Cuma

kIrIlmIş msn sözleri



CêkêmêyênLêrê AcârIm YoLumu...

ßn JuLiet Grçk Aşkn SavaŞcısı ...DikkT! RomeQ Aranıyooo

vedaLar sOğuk oLur sIkı gİyiN

kaLß!m iLtihaP saLqıLar..hér saRSıntıda ^s3vqm mikr0p kapr

warLıqımın y0k 0Lduqu Sırada,
warLıqınLa yeniDen d0qdum dünyaya,
qözLerimi açtıqımda Tek Seni qörDüm,
Kapatırkende Sadece Seni qörmek iStiy0rum Kar$ımda...
kIrIlmIş msn sözleri 
n0 paNik n0 heyCan ßeN kOpcaM seN ßaqCan..

vaRLıqım hiSsediLmeyé biLir aMa yOkLuqumM kOyaR...

Bööööö! MudsuzLuq Bna Hiç yaqışmıoR..



Bn öqRenci hayad sınaw kaqıDı..!

gözüm görmez eLim tutmaz,içim daraLır diLim dönmez..

msn çoklu oturum
kırıLmı$ım sıkıLmı$ım, beni ßozmaz yaLnz kaLmı$ım.. peehh


kapaLı biR dünya kuRma keNdi keNdiné..


been sana aşııık been sana buLaşııkk


buLutLaR seSsiz , ßen çaResiz..


duRdum, suya ßaqtımm,qözümü kapaTtıım, kendimi bıRaktım.


sevdiğim heR$ey kayß0Lmu$qié..


sahté ßiR intihaR qißiyim..


istanßuL ßana daR, $éqLimi değiştiri0R qözLeRin, heRaLde ßu seNin faRkın..
KIrIlgAn msn nickleri  

yaLanLarın güzeL, inanması zevkLi..


biLi0Rum y0Rqunsunn.. çoktan unutuLdun..


mikr0ßu üstünde ta$ı0sun,üsteLik heRkese yayı0sun,kiminLé yaTtın faRkétméz, kaç ki$i oLdu sayı0sun..
sen qeÇtin yine ben sınıfta kaldım;ßir tüRLü yanına uLa$amadım.Sevda sınavınDa teşeqqüR aLdım;İhanet dersine çaLışamadım


Herkes Aynıyqen ßn FarqLıyDm...$imDi Herqes Farq Peshinde Bn yiné aynıyım...

"..sana ben kendimi ödünç vermedim ki.."

a-ş-k. Kimisi için cümle sonuna konulan ,öldürmeyen ama sol yanını felç bırakan bir nokta kimisi içinse yeni bir cümleye başlamak için verilen müsaade.

Seni Seviyorum Ve Bir Ömür Yaşatacağım Sevgini...!

Ey Hayalim! Bilirim,Dirilmek İçindir Ölümüm...

KâßuLLéñd!m §é§!z q!d!§Lér!n! ..

Aşk kaçmaktan çok kovalamak,
Görmekten çok özlemek,
Gitmekten çok beklemek,
Dokunmaktan çok düşünmektir.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri