2 Aralık 2010 Perşembe

Şekilli msn nickleri


ßuqün Søn ß¡r yarIñ yøk Dûnûmûz zâtên kâybøLmuSß¡tt¡yøLcuLuq ÂyrîLmâ vâkt¡ gêLdî Gêr¡dê qâLâñ,Søñ ß¡r høS¢âqâL d¡Lêq¡:

(--) ηoO paηiK! ηoO hﻉY¢An! beη Lafı kOy¢Am sﻉη sUs¢aη! (--)

eLbet Sana Görede Bir Tarifem VarDır Rahat oL!

||ѕα∂є¢є bittiN вιℓмєм αηηαтαвιℓ∂ιм мι?||

SaNa Dü$eN Susmak ÇeNeNi YoRMa SaYGıLaR!!!

 msn iletileri
†вέDέLLii мυтLυLυкLẫя! «'3

яeηη ηicнт deм нiηтeянeяdeя aucн oнηe Dicн gLücкlicн iѕт(W)
(arkasindan kosmasensiiz De mutLu oLanLarn)




вєηDєη ηєfяєт єтмєк ѕєηii güzєLLєѕтiiямєz☆



YiNe Yoqsun Bu Gece Kar ve Soğuk Var Yerinde!!



''sen'' i ke$fettikçe ''ßen''i yitiriyorum

  şekilli aşk sözleri

Artıq seNin gibi p*çLere KaRnıM ToKOyuNa DevaM RomEoAma Artıqh JuLiet yoqqh!



VaRLıııM HiSSeDiLMeYeBiLiR AmA YoqLuuM KoYaR… ;]



Ayya$a SoRmu$Lar '' NedeN İçkiYi BıraqtıN ''diye
Cevap varmiş:
'' $erefine içiLeceq a$k yoq,satıLmı$ BütüN SevgiLer ''



Gurur A$K ' ı ZiyaN Eder !!



ï¢ïмdєn qєLєn sєs ¢ıLqın¢a HaykıяışLaяıм ŚïyaH kaяanLıqa döŃdü !!



♥♥Ñєяdє yi†iяsєм hєp گےєndє ßµℓµyoяµм ßåşℓångıçℓåяıмı گےєnsє hiç ßi†мєz gibi ßєndє oynµyoяsµn †üм گےåkℓånbåçlårını♥♥

Şekilli msn nickleri 

Sénde Üzqünsün ßu HayattaN Hemde NasıL <3 Bir KaLpte iki KaLp NasıL yaşanır??



GözLerin daLarSa ßiLki dü$ündüm Seni, kuLagIn CInLarSa ßiLki aNdIm Seni, GeCe UyanIrsan ßiLki ReSMiNi Öptüm, GözLeriNden Ya$ damLaRSa ßiLki SenSiz ÖLdüM



! Elimde saç tokan, Güneş misali mis kokan, Bıraktığın tek parçan, Bir de kocaman bir yalan !



! Bazı şeyler için, İyi olmak yetmiyormuş, Sevilmek için, aşk için, İyi olmak yetmiyormuş !

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri