22 Aralık 2010 Çarşamba

Hiç görülmemiş bilinmeyen nickler


Neydi ki içimdeki bu “ahh”
Sonsuzluğuma düğümlü günah…

Bir düşü anlatmanın kaç hali vardı dilimde? Kelimelere yüklenen hangi hal halimden haberdar edebilirdi? Hangi kelime bir gözyaşını gösterebilirdi? Yüzüm bile saklarken hüznü, bunu kelimeler başarabilir miydi?

Sürekli koşar gülerdim ben bundan 10 yıl önce.
Ne olacağı bilinmez akar zaman 10 yıl sonra.....!


Yüzlerce tanıdık, onlarca arkadaş ve bir dostum var.Yarı gerçek yarı masal desem bölünmez ki sayı asal...!

Çocukluğumda çocukluğuma inmek gibi bişey bu
dengesiz dilim .....

yepyeni 2011 nickleri
be hayatın anlamı çekip gideceksen
amacı neydi ümitlerinin : ( ......!


yanlış algılandım çok sefer
telafiler gecikti ve ben beter....!



Devirmedi deviremez beni yaman darbeler
Arbedemden geriye kalanlar vücuttaki izler...

  farklI yılbaşı iletileri
Yanlış nedir (?) Doğru nedir (?)
Yaşamın ikileminde yaşamak zorsa...
Herkes zor insan farkımız nedir (?) ....!


Çok atmışım ...... söz verirken hayata

Zor gelen kolay gidermiş....Kalpten...

Demissin ki unuttsun zaten yakip resimlerini atmosfere karistirdim artik sende bir bulutsun ....
Hiç görülmemiş bilinmeyen nickler
Kendime bi yol cizip ilerlemem gerek elbette..
Artik durulmaz bu sehirde...


Golgem gibi yokluqun pesimde
Kandirirdim kendimi düşlerimde...


Kimi dikenli güllerin ve kimisi sahte seslerin karanlık her satırda sayfalar yakılmış hislerim ...


Anladım yalan dolanmış herşey herkes aynı ...

Gelip geçen nedense kalıcı olamamış bi düş...! benimki ( . )

İnatla yürümeliydik oysa hayat denen yolu. Sabır, kaçırmadık bu gemiyi hadi devam yakın sonu...

Gelip ve geçici bak bu mutluluk emaneten mi ?

Bir hayli alçak oysa aşılmıyor duvarlar elbet biter bir gün sonunda mutluluk var...

Tanrı nasıl istediyse bizde öyle yaşıyoruz. Sömürme
tutkusuyla bence birbirimizi kazıyoruz.


Bir yaraya inatla tuz sürmekti her şey. Ölüme giderken, sigara basmaktı içimdeki isme.....

Bildiklerimi kendimden saklamayı nereden öğrenmiştim ben? Kaç kez yutmuştum ömrümün çığlıklarını?


"Sen ya bir yanılgının yangınıydın ya da yazgının."
Ardı yoktu / ötesi çoktu…

Bir gece yarısı bıçaklanırken en sessizliğimden, dilimden dökülen harfleri toplayınca hep sen ediyor neden?


Hep en kötü yanından tuttum geleceğin. Söylenmiş olan her şey bir düşün ön adlarından oluşmaydı. Söylenmiş olan her şey benim yükümdü, peki sana neden ağır geldi?

0 yorum:

Sosyal paylaşım ağları

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri