4 Ocak 2011 Salı

AcIyI anlatan msn nickleri


Hangi tükenmez kalem tükenmeden yazabilir acaba benim acılarımı?
Hangi şair anlatır mısralarında, kimseye duyuramadığım sessiz çığlıklarımı?
Ve hangi şarkı seslendirir, benim nefrete dayalı, prangalara vurulmuş kalbimin feryatlarını?

Kendine ait ßir ışıLtın yoksa ßir ßaşkasınınki seni aydınLatamaz..
acIlI msn sözleri
nє zaмan вu кadaя zoя oLмaya вaşladı nєfєs alмaк.?
nєяdє кayвєtti insanlaя gözlєяndєкi ışıgı.?
ne zaмan anlatмaкtan vazgєçtilєr öyкülєяini.?

Tek Sorun yanLızLık..
  msn kişisel iletiler
Gülüsüne ihtiyacim var ..!

seNden birşey İstiyorum bunu akLına sağLamca Kazı,
weDe çıkmasın akLından küçüCük beYnine Bunu soK
Benden Başkası Sana kaLbini böLe açamAz
aLLahın saLağı GerizeKaLı ...

Şimdi artq tek başımayım...
Hiç değiLse hakkını veriyorum yaLnızLığın..

acIyI anlatan msn nickleri
Hєrkєs bilsiη istєdim
Hєrkєs bilsiη istєdim nasıl sevdim bєη
Hєrkєs duysuη istєdim ηєyє dirєηdim bєη
NєLєr gördü gözlerim nєlєr duydum diηlєdim
Aşk böylєysє sєvmєyiη sєvmєyiη bєηi
Zamaη dursuη istєdim bugüη pєsєttim bєη
Hєrkєs sussuη istєdim masal olayım bєη

biLmezLeR yaLnız ya$amayanLaR
nasıL koRku veRiR sessizLik inSana
inSan nasıL konu$uR kendisiyLe
nasıL ko$aR aynaLaRa ?!

KatıLdım yitik bir rüzgarın soLuğuna
KurtuLamadım bir türlü gönüL vazgeçmiyo
Düştüm görmez bir diLberin sevdasına
KurtuLamadım bir türLü gönüL vazgeçmiyor

BenimLe bu gece uzakLara geL
O zaman güneşi doğar soLuk dudakLarımızın
Sakin ve yavaş anlatabiLirim aşkı
Huzur doLu göğsünde.

Dizime Başını Düşür Uyu.
KorkuLar İçimden Aksın Gitsin
GeceLer Uzun GeceLer Boyu
Ben Yorgun Sen Güzelsin..


bizde kalpLer kıRık..

ßuL ßeni y0kLuqumda...


ßazєи
đur đєmєĸ qєLiyo hayata içimđєи
đicєĸ o ĸadar çoĸ Şєy
warĸєи !.


Uzansam.....
Çocukluğuma dönsem...
Derinlerde gizlenmiş yaralarımı görsem....
Bir bıçak yarasıyla acısız kalsam...
Oyunlar oynasam sahnesiz maskesiz....

Bir "parçam" vardı aynı ben gibi
Bir kalbim vardı camdandı sanki ...
İnsanı en çok en sevdiği acıtırmış ya hani
En çok sevdiğim incitirken beni ...


Oysa ben seni tüm yaLanlardan daha çok seviyordum*

Kanatlarımı kaldırdım rafa.
İyiliklerimi koydum bi kenara.
Artık bende sizdenim.
Artık bnde bi caniyim.

Saçmalamak Bazen doğruya giden en doğrucu yoLdur. !

Kim bilir kimlere hayran, hayranı olduklarımız! "

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bendende bi tane :
dünyada iki gül olsa biri kırmızı biri beyaz sen beni aldatırsan kırmızı güller solsun ben seni aldatırsam beyaz güller kefenim olsun

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri