21 Mart 2011 Pazartesi

karizmatik görünen msn sözleri


Sen 1'imdin benim.
Bense 0'dım gözünde.
Görüyorsun ya sevgilim; 10 numara aşk yaşamışız seninle.



Senli MutLuLukLarımı Nekadar özLesemde
beLLi etmemeye ÇaLışıyorum Etrafıma.
Andım Var Adını anmamaya .

Doğum acısı unuttururmuş Neşter acısını..*
öLümün huzru HatırLatırmıs butun yasananLarı..


Bıraksam kendimi kaçsam oradan
Yok olası hüzün koşuyor ardımdan!


BensizLiğinLe HoscakaL
Peri masaLı buraya kadar. .

biRi beni eDwaRd'mm kaDar sewSin..
Yemin eDerim ! vampiR oLsun önemi yOk ! (*

KefaLetini boynunda tasımayacağı mutluluklar yaşamaya aşina değildir saklı ruhum
bu yüzdendir ki umutları hep kurutur geçmisLeri bir solukta u.nu.tu.rum.||

Belki de hiç düşünmeden kalbimizin en iyi kısmını vermişizdir karşılığında bizi düşünmesi bile zor gelenlere..

.
karizmatik görünen msn sözleri

Benimle bensin
yada bensiz hiçbirşeyimsin ´

 karizmatik nick

Kapanma Dizime Boşver KaLsın
Adını Anarsam Batsın Bu Adım GönüL infiLak haLinde şimdi
ayrıLık Fırtınası boğazıma kaçan…
Kardeşlik Son Bulmayan Arkadaşlıklardan Doğar




Bazen dostlar candan kucaklaşmalı..


Dost dediğinde; bir bedendeki çift candır!..













bak sen varken mutluyum hayatımın mavisi hadi gülümse…



Budur " Hikayemiz.~ "


Sayende bende o " kötü " tağbiriyLe anıLanLardanım. )






Yetenekli msn sözleri

Doğaçlama Yaşıyorum ve Artık Hiçbir Şeye Şaşırmıyorum..


'Umrum'a Yaklaşmasın kimse


Ne Halim Varsa Görmekle Meşgulüm Şimdilerde * ;D





Hani bir sancı girer ya yüreğine!




İşte o yaşadığın


B e n s i z l i k t i r.


Benim yaşadığım s e n s i z l i k gibi .








. Ve keşke değişmeseydin aşkımı ihanetinle.. ~







пe uzattığım elimi [ tutmayaп `` ] ele darɢıпım






Narkoz ALmıs Gibi Hissettigmden Beri.



Yalnızlığına fasıl yapar kalbinde bir serenat.


Yanlızım diye üzülmüyorum.. Çünkü biliyorum yanlız insanın

ihanet edenide olmaz ....

Sen hala” bendeki senin “ öldüğünün ispatını fırlatsan da yüzüme..
Yüreğimin en çocuksu yanında yaşıyorsun sen.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri