26 Mart 2011 Cumartesi

En son aşk msn nickleri


ne olur iade et kendime beni.''


-



Sen bir defa olsun "seni seviyorum" yalanını at;
melekler günahını bana yazsın olur mu ?


-


Bir umutla "ya olursa?" demeyin olmaz....
Kopan şeyler bağlanır kırılan şeyler tamir edilir..
Ama biten şeyler başlamaz...




Yüzümde en sahici güLümsememLe onLarın mutLuLuğunu aLkışLayacağım.!



Sadece aptalların ciddiye alındığı bir dünyada yaşıyoruz . .
O halde “beni anlamıyorlar” diye üzülmek niye ?


En son aşk msn nickleri
Aşk ağır iştir: emekli olamazsın sigortası yoktur ikramiye alamazsın yıllık tatil izni verilmez greve kalkıştın mı yersin sopayı her dakika lokavt tehlikesiyle burun burunasındır kaza riski yüksektir amatörce uğraşılır! Aşk ağır iştir!



Hiç kimsenin bilmediği yerlere gidelim!"
Hiç kimsenin bilmediği yerlerin bir bölümü düşler altında kaldı. Diğer bölümlerin inşası sürmekte.




Siyah gece içinde yıldızlar pırıltılı
Ruhuma hükmetmişsin bilmem kaç ışık yılı
Çevrilmişim seninle bakışların sarılı
Nereye gittim ise gördüm bakışlarını
Yüreğim senden bakar aldım bakışlarını.


son moda nickler



talazlanmış tozlanmışım!
üstümü süpür rüzgar!
şimdi şikayetim var! çalıntı kalplerle kirlenmişim!




msn nickleri
Önümden gitme seni izleyemeyebilirim.
Arkamdan da gelme yol gösteremeyebilirim.
Yanımda yürü ve yalnızca dostum kal.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri