26 Nisan 2011 Salı

Duygusal msn nickleri


Evliliğe...
Zamana..
Gurura...
İnsanlara...
  romantik nickler
'susmak' iyidir çoğu zaman lafını koyamamak değil sabır edip 'susmak'
konuşmaktan iyidir ''susmak''
yalnlızlık gibi ağlamak gibi düşünmek gibi insanı yenileyen şeylerdir
bazen kavuşmaktır sevdiğine bazende uzaklaşmaktır 'susmak'
bir geri adımsa bin adım olur sabırla işlenen 'susmak'
korkaklık gibi görünebilir ..
ama kimsenin yapamayacağı kadar yürek ister 'susmak' ..
......

Sustum ! Bir daha konuşmamak üzere...


αşĸ doLυ вi dünyα ´~
......~It's 0nLy M[E] !

   ağlatICI nickler
`- Uçurumun önündeyim! Bir adım atsam
uçacağım hayallerimle gökyüzüne, karışacak göz yaşlarım
bir garip hüzün’e, bir tek pişmanlığım
kalacak geride. SeniSevdiğimi söyleyemedim yüzüne!

EYVALLAH ...!
İnsan Kendinin En Güzel Aynasıdır. Hic Yansımanıza Baktınız Mı ?
Görüntünüzden Öte Ruhunuzda Ne Var ?


CCColourFuLLL

OLmuyOrsa .. ZorLama ! SiL Gitsin...



Bir sen BirBen
qerisi ßoş sevqiLim

Şimdi içimde binLerce yüz oLdunuz*
Şimdi içimde binLerce siz oLdunuz.
[Ef] ~ [Yu] ~ [Si] ~ [Key]
Duygusal msn nickleri
Biz Bu İşleri BrokoLi Çok Oldu -,-"


Hatalıysam Çaldır Ben Seni Ararım -,-"



Evliliğin En Güzel Yanı Boşanmaktır -,-"


Yağmur Yağarken Arap Kızını Camda Gördün mü -,-"

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri