21 Nisan 2011 Perşembe

2011'in yeni nickleri


çarmıha gerilmekle eşdeğermiş "elveda"nı engelleyememek





yαLиız; sєиiи єLiиdє soLαcαкsαм кopαr вєиi dαLıмdαи…



yαLиızLıк вüтüи dαмαrLαrıмı çαтLαтıyor…!!!



sєиsiz gєçєи нєr gєcє pαrLαyαи yıLdızLαrα uмuтLα вαктıм.YαLиız sєиi düşüиєrєк
gözLєriмi кαpαттıм.RüyαLαrıмα girєrsiи diyє єrкєиdєи yαттıм…



Bu αℓємdє нєrкєsє isуαи sαиα αşк vαr!



köşeye oturmuş esrar çeken,çarşaf paketi cebinde gezen,canı sıkıldımı adam kesen
AŞIK GÖRÜRSEN BEN! HATIRLA S.S.M.



BEN SENSİZ GEÇEN GÜNLERİME ÜZÜLÜRKEN SEN BELKİ BENSİZLİĞE SEVİNECEKSİN AMA ŞUNU
UNUTMA BİR TANEM BİR GÜN SENDE SEVECEKSİN S.S.M.



SENİ SEVMEK ACILARIN EN BÜYÜĞÜ OLSA GEREK SENİ DÜŞÜNÜRKEN GÖZYAŞI DÖKMEK
YAŞANABİLECEK EN BÜYÜK SEVİNÇ DEMEK S.S.M.



YAĞMUR MUTLULUGUMA GÖLGE DÜŞÜRMEK İÇİN YAĞIYORSUN ALDIRMIYORUM NİYETİN BENİ
ISLATMAKSA BEN ZATEN AĞLIYORUM S.S.M.



SENİ BULMAKTAN ÇOK ARAMAK İSTERİMSENİ SEVMEDEN ÖNCE ANLAMAK İSTERİM SENİ BİR
ÖMÜR BOYU BİTİRMEK DEİL SANA HEP YENİDEN BAŞLAMAK İSTERİM S.S.M.



Seni düşünür, seni özlerim, sevgilerin özlemlerin derinliğinde ne olur kır bir
kez şeytanın bacağını beni hatırla, bir son bahar serinliğinde… Seni, senden
uzakta, sensiz, seninle yaşıyorum… S.S.M.
havalI msn sözleri




Gülmek
için mutlu olmayı bekleme,belki mutluluk gülüşünde saklıdır.Sakın aglayayım deme
bilki bi yerlerde senin bir tek gülüşün için yaşayan vardır.




Aglayışım terk edip gidişine değil. Ben! Sensizken, senden diye sensizliğini de
sevmiştim. Sen, seninle, senide sensizliğinide alıp gittin.

2011'in yeni nickleriDünyada eşsiz bir güzellik varsa o da kalbindedir.Hayatının bundan sonrası
kalbini güzelliği gibi geçsin.Sevenlerin için iyiki varsın.



Maviliğin gökyüzüne sığmayan sonsuzluğunda ve herkes uykudayken güneşin doğuşunu
seyretmek gibi bir şey;sevdiğine sevildiğin için dua etmek.



Öyle mutlu ol ki; güzellikler bile seni kıskansın. Gözyaslarin yanağında nem
değil dudaklarında kahkaha olsun. Mutluluklar hep senin olsun.



Hayallere dalıp gitmem ben çünkü tek hayalim sensin benim! Hiçbirşey isteyemem
ben çünkü birtek istediğim sensin.

sosyete nickleri

Aramızdaki mesafeler ne kadar uzak olursa olsun sonsuzluğa giden tüm yollara
adını yazdım. Hangi yoldan geçersen geç seni sevdiğimi okuyacaksın.



İçimde bir SEVGİ var ta kalbimde. Anlatılmayacak kadar derinde.Canım
desem.sevdiğim, sevgilim, birtanem desem bütün sözler yetersiz. ASKIN icimde
tarifsiz.



Bir gün bir rüzgar eserse oralara. Benim sana olan sevgimi fısıldarsa kulağına,
unutma sende bana bir tutam sevgi yolla.



Cılgınça vursamda dalgaları kıyılara , bir rüzgarım sonucta. İstesemde
esemiyorum o kadar uzaklara, ama benim varlığım hep orada senin yanında.



En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutluluklari gözlerine ve en derin
sevgileri kalbine usulca bırakıyorum.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri