2 Haziran 2011 Perşembe

AcI dolu nickler


yüRék adınLa
é$ déqér ki
biLdiqim ték $iiRsin
anLamın déRin
akLımda kaL


(...)
. .. İnsanLar, KéndiLérini Korumak İçin EtrafLarına ßiLinçsizcé DuvarLar Örüyor .. .
~ ßénsé Kéndimi, Kéndimdén Korumak İçin Yapıyorum ßunu ~
.. Çok AcI ..
"Kéndiné YabancıLaşmak" ßu OLsa Gérék !
" ParmakLarının ßiLé ßirbirini Tanımaması | ßoğazım, Yutkunuşunu HatırLamıyor "
"GözLérim, 'Hép' Akan YaşLarına Yabancı"
.. Çok AcI ..
Sésini Duysam, GüLümséyécéğim Oysa !?
AcI dolu nickler
" Küçük Kız AcéLén Néréyé, ßir SéLamın Yok Mu !? "...
(...)

 Umurumda olsa ağlardım.
Sözlerden akarken delikanlı bir bahar...

GeLeCeĞi MeRaK eTmİyOrUM nASIl OlsA GeLEcEk...

Ya$adikca
oyuna dahiLim,
NamussuzLuk dunyasinda kabus nufusu artmakta, sakLan!
Kiyametin tiyoLari goz kirpmakta.
In$a ettikLerini yikmak icin geLecekLer..
ßunun ßiLinciyLe ya$a!!..
     üzüntülü msn sözleri
Mutsuz CareSiz YaLnız Her$eyDen uzak
CevreSine Sahte qüLücükLer
Daqıtan asLında iÇi paRamparÇa
qözLeri kanLı we Çöpe atıLmayı
ßekLeyen ßir 0yuncaqım . . .

SoNu ;
ßoğuLmak oLsa dA
ßéNiM "0" SuLaRdA
yüzmém géRék..!
öYLe MasuM DurduğuMa KanMa SakıN ŞafaK 295 oLsaDa "FiRaRıM" YakıN =)

ßnm qöZümDé biR hiÇsin aRTıq - neFreDim aŞqımı aŞtı bu qeCé.

zamaN yaŞamaqLa baŞLar - yaşamaq zamanLa biTér.

oLSun vaRSın aH çeqinMe,sen yiné yaLanLar söyLé,yüRéq; paramparÇa zaTén,derT deqiL.

uqRuna öLméqSe sevqimin kanıtı - vuR bıÇaqı açıDmaz canımı !

heRqés yaLan kiéé, biZ mi qeRçeq oLaLım.

Sene 1865'di. Elektrik yoktu, mum ışığında MSN'de muhabbet ediyorduk


acILI msn nickleri
Anne motooooor..baba oküüüüz..kızımız tiki oldu..üzgünüzz.. xD

BeN seVdaMı KefenLedim ÖLSen de BiR öLmeSen de..

hani olur ya ihtiyacın oLursa Ben hep yanındayım sakın unutma!!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri