10 Temmuz 2011 Pazar

Yeni KIz Nickleri


Ya Da Geri Dön En Tazesinde Ayrılığının… Demek İsterdim..
Oysa Biliyordum Sen Gitmek İçin Gelmiştin
Ve Bu Yüzden Bu Kadar Acele Sevdin...
Geldin Ve Gittin… Bu Büyük Sevgiyi Beter Ettin..

b1r hayat sectim !
hayat'larin icinden.
sebebsizce ya$iyorum
õLmek isterken deLice .

h€rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi...!

ßir yazar né démi$ 'sén qit a$k bana kaLsın' ßéndé diorum ki 'ßén ßurdayım yaLan a$kın séndé kaLsın'...

ßén yiné sévéRim séviLirim sén ßiLméséndé oLurR Adı va? ?énDi yo?Lrdan ßı?dım

Benim acelem yok, zamanla yarışmıyorum
Yaşam hep şaşırtıyor yine de barışmıyorum ...)':

ellerinle yaktığın ateşi gözyaşlarınla söndüremezsin...


GözLérne ßaktqça ağLasaDa GözLrm . . . ağLmq iÇhn Dé oLsa GözLrni ÖzLdm . . . !!

uNutmadım sevgi sözcükLeRiNi ama uNutmuş gibi davRaNdım,SeNdeN başka hiç kimseye yakıştıRamadım!

/x/ ÇözeMediğiM DenkLemLerin...ßiLmediğiM ÇözüMLeri Gißisin..!!

Sen ağLama dedin...Hani dönecektin...Bir damLa gözyaşım SeninLe biLe geLmedi...

Dileğini tutmuş sayar sonsuzdan geri..



ßittimi söLic£qL£rin yıLLarca ßiriqtirdiqL£rin ßuruşuq kağıtLar gißisin sh£n w£ g£r£qsiz cümL£L£rin..!

Hani Yetebilseydim, Değiştirirdim Fikrini !!DinLeyeceğini BiLSem, Anlatırdım GerçekLeri...Neys,bırak bende kalsın
Güzel msn nickleri , yepyeni 2011 sözleri , yeni kIz nickleri
terk etmek istemediqin şimdiki hayat deqil eski hayat...ve o hayat coktan öldü...

AdİLiĞiNe BoNcUk TaKtA NAzAr DeYmEsİn.

Diki$ yerLeri atmi$ ßir hayatin tam OrtaSinda naRkoza Muhtac ßir kaLp iLe ßiraktiqin o yerLerdeyim..:

'a$k ciddi 1akıL hastaLığıdır..o yüzden ßen piskopatımm

SözcükLerimin ßittiği yerde GözLerime ßak...OnLar Bu Sevgiyi Çok Daha İyi anLatacakLar Sana..!

hiç bozmadım ,, herşeyi zaman bıraktım ,,
bu bir kabus uyanırım sandım !!!
hepsi gerçekmiş bak uyandım..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri