3 Ocak 2012 Salı

Gotik nickler


Kanayan yaralarına kan dursun die başka bedenler basarsan mikrop kaparsın...!!...



enjekte ettim tüm hayallerimi karanlığaaa...!!!
aydınlığın hapsolduğu karanlığında özgür bırakıldığı yerde son çırpınışları ruhumun..



Sizøfrenik Ruhum intihara meyiLLi....õLmek iStiyør øLemiyøRum..


gotik nickler

Ciğlik iStiyør kuLaklarim..ya atmaLi deRinden yada attirmaLi derinLerden!?



Ruh ’um kârânLîk'Lârâ ßêdênîm sana âît...



NeFreT ve aCıNın biRLeşimiYim Ben aĞLaMak FeLseFeM öLdüRMeK eĞLenCeM...



tahta tekerleklerle ceset taşıorlar
cesetlerin bazıları yaşıorlar...
cesetler bi daa ölmckler
cesetler gerie dönmicekler!



Hayallerim var gerçek olmayan umutlarım var bir türlü hayallerime ulaşamayan bir sevdiğim var uzaktan bile görülmeyen bir derdim var çaresi ölüm olan...



''Hep İçiNe ataN hç bişei kafasıNa taKmıyo Gibi görüNen MutLuLuk roLü oyNayaN kız artK roLüNü İyi oynayaMıyoR''



daha da sessizleşiyorum her geçen günde daha da hissizleşiyorum her hissizleştiğimi fark ettiğimde...



ölüm yine aynı yerde aynı saatte çıktı karşıma ama bisey eksikti ve ben hala gülmekteydim çünkü sen çoktan ölmüştün

2013 rap nickleri

Yine DertTasaKeder Herşey ßeni ßuLur Hayatın AnLamı ßumudur




YaLnız Yaqmur Yagdığında Séwiyorum ßu Şehrin InsanLarını.. Herkésin Yüzü Gözü IsLaq ßaşLarı Egik.. ßenim H£p oLdugum GiBi




Tutamadıgım éLLér éLLérin oLdu
Annékücükkén ßi yérim acıınca
öpimmdé gcsin dérdin ya..
KaLBim acıo anné hadi öpté gcsinn



Yürüdüğümüz yoLLardan geçtim fark; yaLnızLık.. Şimdi tek başıma odamdaym soğuk we karanLık..!




ßitmez dediğim her $ey bitti gitmez dediğim herkesin gittiği gibi..



ÖLmek için sebebim Yoq AmA yasamaq İçİNdE SINIRDAYIM



ßeni hayaLLerimin ßittiqi yere aSın!

yepyeni nickler

hayat bir kez daha ağıtlar yakıyor günahlarıma...aynaların aykırı titreşimlerinde görüyorum ruhunu.Tutunmaya çalıştıkça nefeslerime ellerin itiyor beni yine kendi içime ve sözlerinle baş başa kalıyorum..

Gotik lere devam

göglerin inleyen efendisiçağıldayan ruhunla varlığıma lanetini üfle birkez daha...üfle ki asırlardır kendi karanlığında çürümeye mahkum edilen bu ucube tenimin her bir hücresi son kez kavrulsun ve acılı kıvranışlarım anlam bulsun...



Yalnızım yapayalnız hayat yolunda belki arkamdan gelenler var ama bakmazlar bana beni güldürün ama ağlarım ben bedenim alışmış ne de olsa


Karanlık bir ışıkla dehşet verir aslında çünkü yalnız kalamazsın gölgen vardır yanında


Yalnızlığımı örttüğüm yalnız bedenler de terk etti beni..



Tédavisi Mümkün OLmayan $izoFrén ß1r A$kty ßénimkisy.
Hanqi Doktora Gittiysém AyrıLık Yazdı Récétémé
Vé EkLédi
Hérqün DüzénLi OLarak ÖLünécék..!

yepyeni nickler


Vé AqLamak AnadiLidir Tüm DiLLérdé AyrıLıqın..!


GéLmédiqin ÖnémLy DéiL GéLsén ÖnémLy OLcakty..!


αşкмι ∂є∂ιη кαяşιℓιкѕιz σ кιşιηιη уαηℓιzℓιğι∂ιя уαηℓιzℓιğιη∂α уαşαттιğι ∂üşüη¢єℓєяι gιzℓι αяzυℓαяι∂ιя вєη¢є…


a$kmI dedin bana sa¢maLadIn Seni Seviyørum diyene inanma yøL ver beni
en son bIrakIpta qIdende bni her$eyden cok severdI bø$hveR



qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR



0Lmden Korkum Yokta Kefen Tarzım DeıL



$iz ßoqtan Fani dünYanızda süRtüq gßi y$RkEn bn $on$uzluqmda öLyoRm..


__________________________________________________ ______________________________________


ŋє άşк √άя ŋє мµτℓµℓµкℓάя... Đõят е√άя Чάℓŋιجℓιк √άя...



senn aşqınLA doğMadım beLqi ama aşqınLa öLüceM. çnKy sen hayadıMA qiren teq ve son kişisn. BeLky seny inandıramayabiLirim ama açda kaLbime baq bi.

Gotik

ölür gibi yapınca acım diner mi?? sencee



PrensipLerim Yoktur Ama Seviyesiz diiL'im. Kinci DeqiLim Ama Unutmam şefkaT qösterirm Ama şımarTmam! KendimLe CeLişeßiLirim Ama Kafama Takmam! Ciddiye aLırım Ama kapıLmam daLqa qe¢erim Ama Kırmam! Huzur veririm ama Söz vermem! Sahip oLurum ama aiT oLmam...

  gothic nickler

adAmnA qörE muameLe yaparm kmnE iyiİ kmnE kötÜü oynarM karakTerm haKkndA yorm yapmYa kaLqmaYn kmsEye qeRçeq benİ tanTmadm..!



sen kaLbimi terk ederken ben kaLbimin kırıkLarını topLuyordum..sırF ayakLarına batmasın die..



kendi kendime konuştum bazen evimde
hem kızdım hem güldüm halime sonra dedim ki söz ver kendine denizleri seviyorsan dalgaları da seveceksin sevilmek istiyorsan önce sevmeyi bileceksin



Dü$lEriM ßa$ka gErçEklEr ßa$kA AmA UmRuMdA deiLLL . . .



İki sözümden biri öLüm oLmuşqen;hayata tutunmamı nasıL beqLersiniz ki benden?



sheytanlık bnm yaşam tarzım...



ßeN HaYaTı CeVrIm Dı$ı Ya$ıoRuM HaYat ßeNi £nGeLlese NoLuR



karanlık dehşet vericidir.Ama korkuttuğu için değilolanları sakince ve tek başına düşünme olanağı sunduğu için...



Bazen susmak gerekiyormuşbazen bomboş bakmak gerekiyormuş hayatın yalanlarına..
Anlamaya çalışmak saç...ık..!Anlamadan yaşamak gerekiyormuş..Ama bazen!
Unutmak gerekiyormuş unutulma pahasına..
Zaman değilmiş gideni getiren..




özlediim SeyLEr ruhumu KanaTıyor.. Tam iyileŞior derken ßir HAtıra Daha sapLıor..!



Ruhum cok Yaralı Cok Kan akıor ruhumdan.. Dursun artıq btsin artıq.. qecsin ßu yaralar Yoruldm yara alMaktan..



Artık kapıyı çalan ben değilim anne ruhuma başkası girdi dünyanın son günü gibiydi sanki tüm dokunduklarım eriyip gitti… Artık o küçük çocuk değilim anne içime bir canavar yerleşti…



Káç öLüm wáЯ$á qözéé áLdm háyáTımıİ çöPé áTtm Tüm RüyáLaЯ Káßu$ Y!né KoЯkuy0ruMmM..!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri