26 Ocak 2012 Perşembe

Facebook Nickleri


Aşkını içimde yaşatırım.




Sen de eller gibi adımı unut !


İlk treni kaçırma´


Burdan gidişler hep tek yönlü


Dönüşe gar _kapalı_




.#


. Üst üste kırılmıştı HayaLLer.


Islanırken benlikleri anlamsız bir günde yağmur yüklü sözlerle/


İki uzak insandı ıslanan ve ıslanırken aglayan




•´¯`•





† bēdēйìй öźgΰr κάLδά йéЧé Чάrάr .
άçıτır rцhцйц içiйdé κάLάйLάr †
Facebook Nickleri


Her öznesinde seni gizleyen;
usulca fısıldadıgım..
-çok özledim,çok




o zaten hiç yoktu.
platonik bi hikayeydi.
geldi,esti,gecti...




sahiplenmekmi bilemem..
seni baskasına veremem (:




günlermi öldürdü seni içimde?
geçen zamanmı?
sanmam..
zamanla unutmuyor çünkü insan..
alısıyor sadece


Msn Sözleri
en gercek halimle,nefret ediyorum herkesten.


ben ki aska inanmayan?






benligimde düne kadar yer eden insan..
hani?
nerde?
neden kayıp?


makyajı akıyor farkının..herkeslesiyorsun




nasıl değdi ellerin onun ellerine?




bakısın,gülüşün,iç çekişin.. (:




baskasıyla görmeyede alıstı gözlerim..




al içine tekrar,derinine sakla.kat kasırgana.






doya doya sarılmak sana..hani en içten halimle.
-özledim.




Güzel msn nickleri
haketmiyor o seni (:






aşk;canımı yakabildiğine göre çokta anlamsız olmamalı..






gidiyorum demeden gidişim varya süperdi
o surat ifaden görülmeye değerdi
nasılda vurdum sana tekmeyi (:


»




you and me






«






~Kaydetmiştim çivilemiştim gözlerini beynimin duvarına










~ Varlığıma sebep olan sen değilsin.


Sen benim hiçbir şeyimsin










Yalnızlık kader olmamalı.
hayatını doya doya yaşa.
Boş ver.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri