20 Şubat 2012 Pazartesi

Rap nickleri


Bile bile ölürüm senin için..
Seve seve bir daha aşkın için..





mutluluk msn nickleri

! Kapatmiyor hicbir$ey gönlümdeki hicran yarasını.
Her gün biraz daha alevleniyor hasret yangını icimde...





! <3 doaRgen neDn agLaDıımı ya$aDgça anLıyoRm




*



HayaT Oynunu Oynadı bir Kez Daha..!
Yine Yendi Beni..! KuraLLarı ben Koymuştum Oysa...!





ÇoK dOsTuM VaR sAnDıM hErKeSi BaĞrımA BasTıM
MeĞeR HePsİ YaLaNmIş bEnDe kİ YüReK kAnMıŞ





kaCıoRm i$te heR$eydeN kaCıoRm i$te seNdeN we bendeN..!!




Kimse anlamaz.
Beni sevdamı ve kararsızlıklarımı.
Ve gecelerimde
Karanlıklara asılıkalmayı
Kimse anlamaz.
Evet kimse beni anlayamaz.





Sahte ben gerçek sen ..
YaLan ben doğru sen..
AL hepsi senin oLsun ..
MutLu böyLe ben..

Rap nickleri

GözLerim kızarmış nedenini biLiyor musun?
Canım acıyor hiç düşünüyor musun?
Madem sevgi duygun yok..
Niye kaLbimi vermiyorsun_?



Ruhum doLmuş sen keLimesiyLe bedenim ruhumdan kopmuş
Garanti vermiyorum sen ben birLeşemeyiz




Hayat yordu beni ayakLarıma kara suLar indirdi
Seni benden aLdı beni sersefiL biraktı
Acımadı bize bana ve sana..





*
*
*




BıraKın ! TutmaYın ve iTmeYinn !
Üstüme qeLmeyin ynLız bIraKn !
Ama bekLeyin..GitmeYn..
Ben hiç iYi deiLm





*
*
*




KeLimeLere anLam yükLemekten vazgeçtim
AnLatasım yok
AnLayasım yok
ÖyLesine işte..


***
msn nickler

béni bégénménizé géRék YoK
bén Sizin yéRinizéDé kénDimi bégéniRim xD




BeLki Sandığın Kadar UkaLa
BeLki Ummadığın Kadar Mütevaziyim!!
Né sénLé nédé SnsZz..!!**

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri