11 Haziran 2008 Çarşamba

Şekilli msn nickleri


Şekilli msn nickleri , şekilli msn sözleri , nick

göηüℓ уαяєℓєя ιçιη∂є. уüяüуσя нüzüηℓєя şєняιηє. göηüℓ υѕαηѕα вι çαяє αмα кσşυуσя нαѕяєтℓєя ρєşιη∂є «/3

- ѕ'σηѕυz a kadar onsuz kaLdikLarimiz için . .

kaLbimdeki düğüm sensiz çözülmüyor..

içimdeki düğümleri çözemedin kalsın onlar..

sen benim gönlümde yaralar açtın

bıraktı sana çalışmayı artık kalbim..

kalbimin sana ihtiyacı yok

yalnızlığa sor beni yalan aşklar anlatamazki halimi

hasretin acıya boğmuşsa beni gelmezsen unutmak hakkım deil mi?

Bu yürekte ne başka sevdaya nede başka ölüme yer kalmadı

Ben senin bedelini kalbimle ödediğim en masum günahınım..

Kalbini geri verdim bir daha işim olmaz.

Adımızı göklere yazdırdım aşkıda arasına kondursum üstüne yıldız çaktırdım sürpriz aşkım..
Şekilli msn nickleri , şekilli msn sözleri , nick
Kenar süsü oLdum hayatında.yani oLmasamda olurdu.

Rezil ettim kendimi.dağıttım içtim düştüm.ona buna ağladım.içimden döküldüm.Gülmeyi unuttum kendimi dinlemekten hastalık hastası oLdum senin yüzünden.

Kaza süsüde verirdin vefatıma yokluğum boşluk yaratmazdı.seni aramamam sormamam bakmadan uzaklaşmam eminim çok hora geçti.

Bir deli düzeni bu akıllı masaLında.

Sen gidince ötede kaldı hayat kırıldı tuz buz oldu toparlanamadı aşk.


*-*-TaRTışaCaKsaK eĞeR..BaNa Bi DaKKa İzn VeR..BeYnimi ÇıKaRıP GeLeYim..ŞaRTLaR eŞiT oLsun..

fuLL time şerefsiz oLucana part time insan oL..
msn nickleri
nazar boncuğu takta şerefsizLiğe nazar değmesin ;)

вαzєη υηυттυм ∂ємєq вιℓє нαтıяℓαмαктıя вαzı şєуℓєяι... (!)

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri