8 Haziran 2008 Pazar

Sevgi sözleri


Sevgi sözleri , Msn nickleri


Sonların Başladığı Yerden Başlangıçların Son Bulduğu Yere Gidiyorum

( ¹7 ) Isteyen DeğiştrebiLir Kafasına Göre ..

OdaMıN HayaLetisin,SessizLiqine A$ıqıMM ...

Söz Bíttí // Kaç yaLancı yaz geçirdi buz kesti gönLüm !

DöN! NasıL KimLE NerdeyseN.. DöN! ßenİ ßiraZ SevdiyseN ..

ßasitLer İftira EdeR ! / AcizLer Şikayet EdeR.! / AsiLLer De İdare EdeR..!

Bir GözLerim Vardı GözyaŞım KaLdı.. :'( Son İLacım Vrdı O da Sensiz KaLdı..Bitti Yüreğimde Acısı KaLdı..


Hayatın ayağına getirdiği Tüm fırsatları değerlendir..Çünkü ikinci bir fırsat içinn sen hayatın ayağına gider ve boş dönersin!

WeLcome To Darkness Life!

Daha boyun 1 karış...peşimde dolaşacağına otur dersne çalış..!

SessiZ Bir ürperiş HaLindeyim..Kimsesiz ve yanLızz Biryerlerdeyim

GözLerin beni kalabalıkta aramasın!! BiLki insanLarın olmadığı bir yerdeym!!

Sevgi sözleri , nickler

ben yokum ve yanlızlığa tokum gözlerim kapanırken hisset ruhumun yolunda yolcuyum..

Hakkımda Dedikodu Yapıp ßoş KonuşanLar Devam Edin GeLince Hesap Vereceksiniz !!

Ayık oL panik yapma rahat oL ßaq daLgana

ßıraq ßu sevda ßöyLe kaLsın kadere Isyan Edemem Artık

Sevgini Kıymet ßilene ver ! Ne Zor OL KırıL Nede Yumuşak oL EziL..

Bende Emanetti Sevdan Bir Armağan KabuL Ettim Ama İstedin Geri verdim..

ßiliyorum Senin Niyetin Benden Uzak KaLmak Yakıştımı Be GüLüm.. Bizi Böyle Arkadan VurmaK !

Masum Bir Günahsa Yaşadığım Gururumdan Susarım ..!


Bu Ne Bitmez AyrıLık Bu Ne Bitmez ÖzLem ..

BU DUNYAYA NASIL KAZIK ÇAKILIRMIŞ HERKESE GOSTERECEM... !

İşte Benim En Sevdiğim Yazıyı Paylaşayım

Hayranım sana sabrına

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri