8 Haziran 2008 Pazar

Sevgi nickleri


Sevgi nickleri , Msn nickleri

seni sevdiğimi bir sen anlamadın..herkes duydu çığlığımı bir sen mi sağırdın..!!

kes çığlıklarını yüreğim...

senin umutların ve hayallerin hiç başlamadan bittimi??

ben sende kaybettim yüreğimi..

yana yana unutursun..

ufak bi sevgi kırıntısıydı aradığım ama..

benim tarafımdan sevilmek belkide önemsediğin en son şeydi..

sen beni hiç sevmedinki!!

oysa şimdi kalbindeki ateşi söndür öldür unut gitsin diyorsun..o kadar kolay olsa unuturdum biliyorsun...

bir hayatın anlamıydın aslında,anlamıyla birlikte o hayatıda götürdün yanında...!!

Sevgi nickleri , Msn nickleri
kendimi kaybettim,bulamıyorum!!

karşılıksız sevgiyle seni saran kanatlarım vardı..kırdın!!istesemde seni bir daha saramam ki..!!

seni bu kadar sevmenin cezasını kendime ödeteceğim,göreceksin..

eğer bir gün sende sevmeyi öğrenirsen karşılıksız,ben seni yine aynı yerde bekliyor olacağım!anlamsız..yalnız...

..kendimi yine kendimde yok ettim...

üstüme gelme hayat daha neyimi alacaksın...!!

yok artık kimseden ne ümit ne şikayetimihata olsa bile çoğu benim seçimlerim..duygularım darmadağın ben kendimin sürgünüyüm..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri