8 Ocak 2009 Perşembe

Enteresan şekilli nickler


Gércek diil.bildiqim hicbişey Dünya’da..
tanıdıqım hérkes c0k tATSız bir rüyada..!





Hissediyorum Kalp Atışını...




' êsqidêN âLtıNı ç!zd!qLêRîmn $!md! ûsTûNû ç!zioRm...




".. (\ /) .




".. (♥ ♥ ) .





".. c(" )(" )♥ .











Gülmek istiyorum.. Kahkahalarla gülmek...

Ağlamak istiyorum... Gözlerim kızarana kadar...

Bağırmak istiyorum.. Sesim duyuluncaya kadar...










Tek tesellim gözlerindi
Bakıp bakıp delirirdim
Bana öyle yakındın ki
Hep benimsin zannederdim !!!










.Told you i'll be here Forever.
.Söyledim sana, sonsuza dek burada olacağım.
.Said I'll always be your friend .
.Dedim ya her zaman dostun olacağım.
.Took an oath i'm a stick it out till the end.
.Yemin ettim sonuna dek sözümü tutacağım.
.These fancy things, will never come in between.
.Bu gösterişli şeyler, asla aramıza giremez.
.You're part of my entity, Here for Infinity.
.Varlığımın bir parçasısın, işte sonsuzluk bu.










O soğuk gecede,ellerini tuttum,elimden geldigince ısıttım seni...Uyuya kaldın,işte o an anladım herşeyin senle başlamak üzere olduğunu...






aşkmış hiç olmayan bir tanrıya inanmak
anlamı olmayan kelimelermiş dualarımız
elini kesip bacağındaki acıyı unutabilir misin ?
yüzüme yapışmış bu yalanın izlerini hangi makyajla kapatabilirsin?
bana artık inanmadığım bir güneşi doğurabilir misin ?







ben kaybettiğin sesim
öldürdüğün melek
ben o'yum
içindeki en büyük kayıp
kalbindeki siyah iz
yüzündeki sessizlik
sukunetle gömdüğün
metanetle başında beklediğin
ben artık;
"varım" yok oluşundan doğan
insan dilindeki




Kim o deme boşuna..

Benim, ben.

Öyle bir ben ki gelen kapına..

Baştan başa sen.





Enteresan şekilli nickler , şekilli nick sözleri
-


"Geleceğim, bekle." dedi.

Ben beklemedim, o da gelmedi.

Ölüm gibi bir şeydi; ama..

Kimse ölmedi.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri