20 Ocak 2009 Salı

Hatalı msn nickleri


Bekliчorum qelir misin söчle !
Ağlıчorum bile bile чanıчorum .
Yine bana kalır , senden çektiğim acı
Neden beni bulur ; bitmek bilmeчen acı [ .. ]









Tanгı koгuгmuş чa sevenleгi [ .. ]











Hαtıяlαdıklαяım.. .
~

Gitmek kolαy dзil dзdim kndimз düşηdüm
bзni gзяi çзviяdi

Yαşαmak zoя gзliя bzη biliяsiη

Susmαk biя gidişi kαbullзnmзk

Göяmзk kolαy dзil dзdim kзηdimз... Sustum ..



Yαηlışlıklaяım beηi büyüttü !






Korkumdαn αğlαdım sαbαhlαdım

Gelmedim üstüne

Şimdi mαhvettiğin günleri

Acısını tαşıчorum

Kendime αcıчorum

Böчle kötü kader istemiчorum.. .]










Sen umutlarım yarınım
Sınırsız duygularım
İçinde kaybolduğum
Üşüyorum
Yine sar beni sana
Hüzünle buluşturma
Matemle yarıştırma


















вiliяim `göиüldε вiτiиcε ακıldακi uиutuluя´


καç yαlαиcı yαz gεçiяdi вuz κεsτi göиlüm
καç яızαsız söz vεяdim *вiи dεfα öldüm..


`iyidiя hoşτuя dεmεκ αlışκαиlıκ olmuş


``вεиdε duяum soяmα αиlαταmαm uzuи oluя . ´´







нαуαττα sεωіlεcεк şεуlεя yεиіdεи fαякεdiliя...

вія уεяlεяdεи мυτlυlυкlαя εdiиiliя.

o вoşlυк doldυ sαиιяsıиız ..







тαяіfѕіz вu ѕєvdα ...

















5 PαrαLık Bir Ruhun Vαrdı

Şeytαnα Sαttın

Kendine buL Birini

Yαnındα GüzeL Dursun (Muhahaha)

Hαrcαdıgım Bir Ömre Yazık !!


Hαdi G e ç m i ş * o L s u n












Usαиdıм bзn bu sзvdαdαи

чαLαиLαrdαи doLαnLαrdαи

Sαиα hαsrзt αkşαмLαrdαи gзçiчoruм

чαrıм kαLαи rüчαLαrdαи

Sıkıldıм sзиiи olmαktαи;

G i d i ч o r u м м м !










Hatalı msn nickleri , hatalı nickler




κüçüğüм daнa çoκ κüçüğüм ..

Bu yüzden bütün нatalarıм

Öğünмeм bu yüzden

Bu yüzden κendiмi Özel,, öneмli zannetмeм ... . .


Ne κadar az yol alмışıм

Ne κadar az Yolun başındayмışıм мeğer

Eliмde yalandan κocaman rengarenκ

Geçici oyuncaκ zaferler ..




# κüçüğüм daнa çoκ κüçüğüм ..

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri