3 Ocak 2009 Cumartesi

Suskun msn sözleri


Seni meleklerin sevgisiyle sevdim ben...



Hayat mıydı beni sevmeyen ben miydim yoksa hayatı sevmeyen…?



Acaba arkamda kalanlar düşünüyorlar mı benim düşündüklerimi?



Yüzlerce kelimeye bedeldin sen!
Sen benimdin!
Koca bir sevda içindeydim.
Ve sonra...
Anılar hayallerle karışıp kaldı aklımda.



Gel rüzgarım!... Es!...Götür artık beni yüreğine!...




As beni!
Beni öldür!
Beni kurşunlara diz!
Beni alıkoy mutluklardan!
Kendini okşa karalarınla!



Üzgünüm, sana benzeyemem!




Uçurumun kenarında hayata inat gülebilen bir su düşüyüm ben




Yüzümden/yüreğimden kahırlara veremem.
Öyle bilmediğim renklere, kolay kolay sinemem ben!





Bitişim…kaybedişim değildi her bitişim bir başlangıçların sebebiydi...





yüreğim sende tutsak



yerine kimseyi koyamam ki
ben kimseyi ama kimseyi seni sevdiğim kadar sevmedim ki
sen bana aşk dedin, bizi kirletemem ki






Korkum ecel değil ecelden sonrası
Korkum ölüm değil ölümden sonrası
Korkum sen değil zalim senden sonrası







Anladım artık…!
Gidenlere ait benim sevmelerim..





Öğrendim büyürken...
Sonlar acı olur, kimilerine…






Gidenlere tanık oldum da,
Bir ben ögrenemedim gitmeyi...




Gidişlere aglarken, gitmelere varamadım..




Gitmek icin gelenlere actım gözlerimi..
Sonra ne mi oldu?
İzledim sessizce gidişleri…


Suskun msn sözleri , yeni msn nickleri , değişik sözler


Suskunluğum, ansızın gelişlere..
Korkularım, kaçınılmaz gidişlere…
Yenilişim, sonlara…
Şimdi, kabuguma çekildim..



şimdi yine fırtınalar kopuyor mavinin tonlarında,
mavi,lacivert,gri ve yine mavi gizliden yeşile çalan...
hani senin hiç bilmediğin,senin hiç görmediğin!




Sevemedim ayrılığı gel alışamadım,bak gözlerime bağışla bitmesin!



Hasret acı verse de eLveda!


Ben sende unutmuşum gülen yanımı
Senden sonrası hep yakmış canımı


Sende kalmış gülüşlerim.


Gizli bir yara içimde sakladigim.



MaviLerimizi kaybettik denizLerde.
ÜnLemLerimizi yitirdik ayrıLıkLarda...
Biz Askın farkına varamadık...



Yalnızım yalnızlığın çocuğuyum
Ben sensizliğe mahkum muyum ?

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri