9 Haziran 2009 Salı

Beğenilen nickler


öLüyüM mezaRda değiLim diriYim hayaTTa değiLim




Beğenilen nickler

HayaLLa yaŞarken gerÇek dünYadaa Zamanı içmişiZ haBerimiz Yok..







KayBedeceK Ne kaLdı seNde giTTİkTen sonRa !!!








DüşünMe Sen SoNunu KayBeTTirdin YoLumu..









DüşünMe Sen SoNunu KayBeTTirdin YoLumu..







içTim yiNe sevgiLim SaNa ŞeRefine değL ŞereFsizliğiNe...




korkulan nick sözleri





aşKLa çarPan kaLbimiZ ayRı düŞtü...











BaNa yaPTıgını Ben saNa yaPsaydım Benim gibi seNde herGün içiP ağLardın











biRgün seNde ÇeKeRsiN ekTiğini BiÇerSin



HayaTın anLamı baCak aRası teCavüz kavRamımıı ???










KaÇ kadeH kırLdı Bu SaRhoş KaLbimDe



aL satıRı vuR sırTıma nasıL oLsa kahBeLik son moDa
GeLene gideNe eYvaLLhım GeLmişiNe geçmiŞine Sik*** ÇeKesim war


HayaT HoşTur DeRsLEr boşTur ElimDe Lise kiapLarı koŞtur allah KoşTuR..


1 iPte 2 kiŞi oynamaz Ya sen düŞeRsin yaDa ben iTeRim



Hayat bi sınawsa aL o kağıdı q*tüne sok hocam ben çıkıyorum..






Hayatımdaki ''geri dönüşüm kutusu'' acıLmaz hic benim...Tek biLdiğim; Bi kerede siLdiğim !
yeni a$k Hayadnda muTluluk diLeRm döNme saKın qeRi çoK qüLeRmm

Sattım a$kı Sende kaLsın, taLißim Çok Sen yaLansIn


qeLen qiden ßeni yoRmaz ßi Ten biŞey ßana k0ymaz!


Hεεεεy ßüücü yaptı ßüyüyü , ßüüdε qεL !! tutuLмz hεr εL ;-)


¢îkølata diSlerimi hâyât düSlerimi ¢ûrûttû ..




Üç qüиℓüк Düиуada İкi qüиℓüкℓeЯi Çєкємєм.....!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri