14 Haziran 2009 Pazar

terketme nickleri


eLimde aCının reSmi vaR.. ücReti pe$in ödenmi$!
Zaman akıp gider bedenin yitip giderken, Yenilmez saydığın artık yok..
terketme nickleri
teRketmedi sevdDan ßeNi.!
Bana bir günün 24 saat, bir saatin 60 dakika ve bir dakikanin 60 saniye oldugu ögretildi ama sensiz geçen bir saniyenin sonsuzluk kadar uzun oldugu ögretilmedi. Yasamimizin her aninda birlikte olmamiz dilegiyle sevgilim.

Maviler giyer bulut olurum, yesiller giyer bahar olurum, bakarsin bir gün beyazlar giyer senin olurum.

Hep beni kimse sevmiyor ki derdin! Usulcacik sokulup yüregine …ben seviyorum demek isterdim.

Bir ömür boyu seninleyim desen de istemem artik. Çünkü sen rüzgarin çosturdugu bir toz bulutusun, bugün bana esersin …yarin ellere…

Hasretin öldürdü beni! Simdi geceler çaresiz. Simdi yagmur damlasi gelip konar dudaklarima sessiz. Söylemis miydim hasretin öldürdü beni hiç sebepsiz.
Gittiğin zaman öyle bir gideceksin ki, hakkını vereceksin tüm yaşanmışlığın..!
böyleSi de güzeL.. senin güLü$ün yeteR..

Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!
umuTLaRım vaRDı bénm.. bıRakayıp ,giDéméDiĞim.. haYaLLeRm vaRDı bnm.. siLmeyi hiÇ isTemeDim..
Sevdiğini bırak, özgür kalsın.. Geri dönerse senindir! Dönmezse boşver, zaten hiç senin olmamıştır!
hayat anlamı sözleri
Özlemek de güzeldir.. Özlüyorsa özlenen! Beklemek de güzeldir.. Geri dönecekse beklenen!
*a$klma b!r céza vér kalb!m sén! sévmés!n,sén!n yalan a$klna Allah muhtac étmés!n...!:

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri