3 Haziran 2009 Çarşamba

sebepsiz nickler


*****SaHiPSiZ BaKıŞLaRıNıN SaHiBi oLMaK iSTeRDiM*****

sebepsiz nickler

€g€я $€νg!η ß!я н€ν€$$€ g€яç€к ∂€1ℓ нαуαℓ$€ η!¥€т!η $€ν!ρ α¢1 ν€ям€к$€ $€νм€ ß€η1 αякα∂4$..
.
' Hayat bana cok zor qeLiyo...ANLAMIYoRuM!


' ' h€rkesin ßiras faiLi oLduqu meÇhuL ßir Cinayetim $imdi…! ' '


' Hayat bana cok zor qeLiyo...ANLAMIYoRuM! Gİtmem gerek bu şehirden... dayanamıyorum nefes alamıyorum ARTIKKKK..


[sEn BeNiM hAyAtIm pİyOnSuN sEni KaYbEdErSeM pUaNIm GiDeR aMa BeN sEnİn HaYaTıNdA şAh'ıM bEnİ kaYbEdErSeN oYuN bİtEr]


HepTe DefoLuLaR ßuLuyor ßeNi yaN SaNayi DeğiL oRjiNaL ßiR a$K aRıyoRuM ! ! !


Sen Bizi ALeme DeğiL, KaranLık Çöktümü GeceLeRe Sor..


*Yüreğim Küçük DeğiLde YaLNızLıĞıM BüYüK BeniM


anlatamadıgım hikayelerimin kırıntıları gözbebeklerşme hapsoldu ele avuca sıgmayacak hayallerim bir kuş kanadında artık uçtu


Ama tabi ki sen sana yakışanı yaptın.BENİ BIRAKTIN: (Bu gidişi daha önce birçok kez izlemiştim.Her şeye alıştım ama aynı şey çok defa yaşanmasına rağmen hala alışamadım.Yokluğunu kaldıramadım..


HeRŞeYi aNLaTaN gÖzLeR vaRKen sÖzLeR koLaYCıLıK oLuR YeTMeZdE zAtEn..!!!!

kabul etme sözleri
H£®k£S AyNıyk£N ߣN Fa®kLıydıM. $iMdi H£®k£S Fa®k Pe$iNd£ ߣN Yin£ AyNıyıM!


SeN GüzeL BiR KızSıN LiseLi,BeN isE AcıMa DuYguSu oLmaYaN BiR SeRSeRi,SeNiN eLinde EsKiSi GiBi kaLEm kağıT,BeniM VucüDuMda jiLeT izLeRi...


HaYaT BiR TiYaTrO DeDiLeR BaNa BiR RoL VeRdİlEr,En AcIsI BeNiMkİ İdİ;ÖnCe SeV SoNrA TeRk Et DeDiLeR..
.
Pa$a GönLüm İsTéRSé SéVéRim Zorlama İsTérSém Sévdiririm DiyéCékSinKi NéRéYé Kadar Bu HavaLAr ? Kim TaKaR ! DévRan DöNéNé kaDar !! .

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri