4 Ocak 2010 Pazartesi

Komik nick sözleri


iZiN v£R qid£yiM öLüm£…BKTıM YeTeR q£Lm£ üSTüM£.

ßos hayat kimine qöRe hos hayat !
komedi nickleri
AranıLan TeseLLıLer Neden Hep mesquLe Dutsu…

[v€fAsIzLaRa KalDıYsA ßu YüReK İ$i ZoR OlsA g€r€k]

Aşk oLunCa konu..geLmiyo sohBetin sOnu.

né zaman sOn basaMağa qeLsEm qitmiŞ oLuyoR gécéLeRce beKLedikLerİm.

sİyah beYas biR fiLm giBiydin - heRkez uyuRKen isLedİğİm.

| NeYdi KoPan İçiMden...| ߀n ߀n değ!L!m $€n yAnımDa yoKk€nn.

kéLam yétér mi sandIn ka¢ pakét tütün ßitérdé dérdi ßitméz insanIn .

yaşamaK anLamaksa aNLadığın kadaR yaşaRsIn. anLayana.

Ñé yàñıñızdáyım ñè dé kàr$ıñızdá bèñ hép kènárdàyım !

VarLiğimda Kıymetimi BilMéYéNLéRi YokLuğumLa TéRbiYé éDéRim.!

doğaRkEn ağLadIk yaşaRkenmİ güLücEz.

sén heRşey değiLsin aMa sensİz heRşey biR hİç.

yα вєи fαzLαyıм вu düиyαdα yαdα вu düиyα sєиsiz fαzLα вαиα

'Gitmeye de bilirim. Gitmeyi de bilirim...'

Zalimsin Ama Lazımsın Bana,Hainsin Ama Zaafımsın AnLa.

aTasını tanImaYan iT peşİnde gezeR.

her$ey için çok geç demek için ßeLkide çoq geç...

SusuN ..! / KonuşmayıN / / Don'T SpeaK / DIDIDI yapmayın be! yeter!

Ne ypsM oLmuyor anLsana ßu kaLp sNN içiN çaRpıyoRRrr...

Sattım a$kı Sende kaLsın, TaLißim Çok Sen yaLansIn. . İstiyorsa öLe oLsun ßir Dudak ver Üstü KaLsın.

KiM SéVDi SéNi BéNiM KaDaR iSTéMéM SéLaM'ıNı, aRTıK YaNLıZıM aLDıM YoLuMu aNLaDıNMı.

LaNéT éTTiM YaSaDıĞıM oNCa aSKLaRa SaKıN DöNMéYiN GéRi KüSKüNüM BaKıSLaRa !

aşkInız maRkaLaRLa endexLi 2oo8 modéL yüRek kaÇ $ ?

Bizi BizDéN Ba$Ka KimSé iLgiLénDirMéz KimSéDé BizimLé iLgiLénMésin GéRékMéz . .
Komik nick sözleri
SiteLere Gir Hadi pRofiL OLusHtuR PaRa EdeRmi RuhuN KaCh KuRushTuR

ßi deRdmm waR DeRmansısdR..ßi A$kım War ÜmitsiSdR..

oYNAdıGın Oyunmu$$ ߀n OYUNCAKTIM...

Unutmq iStedm Ama iNan OLmadıı Hijj ßi$ein AnLamı kaLmadıı!!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri