18 Eylül 2010 Cumartesi

Dehşet msn nickler


Bu HaYa† ßaNa HéR quN YaPıLaN Coq BayaT Wé K0tu ß!R EsPiri


sefioRum dioRsun heRqese veRioRsun ( nihahaha xD )


' TopLa Önümé Attıqın ßozuk SözLéri ßén ßunLardan Annamam..!



ßn JuLiet Grçk Aşkn SavaŞcısı ...DikkT! RomeQ Aranıyooo



~?V^?~?V^?V'^~hani senin içİn atıYodu ya----------------bak durdurdum x))



Y.O.K SénSis doaN héR qüNé LanéT SénSis yaPamıoR ßu Kıs aFFéd!



TeyH TeYh MirJaN miRjan hooP hoP TeyyH



DérDimé déRmaN süßéRmaN xD


KeşKelerLe'''''AcabaLarla'''''bElKilerLe dolu bi hayat benmkisi


kime çarpsam kendimi ve toplasam bildiklerimi payı sen paydası sen…



Tanrım kör oldum…Artık kusura bakamıyorum…



OuncaqLaRmın hebsi qısa hafızLı..Bi trLü üzemioRm onLrı x( Ennde snunDa mtLu oLuoLar..Bi türLü bna benzemioLaRrr..!? x'(


...[İmkansız hayallerden başka tutunacak bir şeyim kalmadı]...


séNi.. kaLBimé zinCirLédümM..anaHdaRuda kaüp eDdümm



[COLOR="***nna"]pLatoniqK oLma yasıqK saNa deqmes oNa !.. [/color]




KupKuru ßir rüYayDı ßèNmkiSi...
IsLandıK ve ßiTTi...

ßu saaTTèn Sora uğRaşamam DünümLè vè düNümdekiLerLe...



Bir "SeN" Istiyorum Icinde Sadece "BeN" oLan..



birgünküçükbireLgeLipdüzeLticeKheRŞeyİ
BenÇokaYrıLıKyaŞadıMBuyüzDenbiTişiKyazDımHeRŞeYi.. .


şekilli
Sudâ ériyén âsprin qibiyim. . .
hoŞurtuLu vé pârâmpârçâ



YüzLérinizdén Kopya Chékérék En İi Résmi ßén Chisdim


Dehşet msn nickler  

siyaH beyassH fiLm qißidinn..HerqesH uyuduqunda isLediqimm



éyy Aşk GéLdiysén Üç Kéré Wur



üsTüme gLme haYaT daha nei aLcksN..??...!!



coq yaqıŞıoRmh ayRıLıqh oTobsLéRné N zmN qüLsém yüzM qaN.SöyLé.bNi doquRurqéN şéyTnamı öPdüRdüN aNNé




haYaTTa 3 Şeİİ seFdHiMM khEnDiMii- khEnDiMi -KhEnDiMi xD



beNi baKmaK iLe anLayamazSIn ya DokuN yaDa koNuş ¿?



seN ¿? kuRamaDıgıM düşLeRin garip ÇizDiĞi reSİm



€n iyiSi yannızLık o ßeni hiiÇ terKetmedi..



Hayat Né Garip öküzLér FaLan...


SırıtıYorUM yüsüNüze nefretiMle!!
msn sözleri

| rahaTım - rahaT oLun - rahaTsız oLMaM !..|



Yine taT yüReim aCıyı..



kandırık oyunların mızıkçı velediyim!!! xD



SaNa qüVenMiyoRum ArTık AnLasana...OyuNcaqıN deiLim! GözüMe PeRdeLer inDi SenLe YazıK! aRtık a$qta köR deiLim



pamuq $eqer qendini bi$hi sanarda qıcındaqi cubuu qremes yha sisinqide o mishaaLLL….



hadi durma kırdığn kaLbimi tkrar kıR...



sus kaRınCaLanDı qaLb..
BiZ üç kişiyiz ben keyfim ve kahyası....

SevgİLeR SaHte....TİpLer KaHpE....HaYatInIz PlaN....ALayInIz YaLaN...

ÜzüLmem Veya mutLu oLmam için kimseye İhtiyAcım yOq kuraLLar deği$ti Oyuna dewam..

Koptuğu Yerde Bırak !! Bu masaL böyLe bitsin.. Bir zaman HER ŞEYİMDİN !! Artıq hiçbir şeyimsin.......

sAdEcE hAyAtLa dAlGa geÇiYoRuM,sİzE kArŞı gAyEt cİdDiYiM!!
__________________ Resimli nickler
Geceleri Hep Uykusuz Kalırsın...
Ayağına Pranga Olur Tüm Düşündüklerin...
Harcadağın Yıllar Gelir Aklına...
Bir Bir Sayarsın...
Toplarsın,Çarparsın....
Böler,Çıkarırsın...
Bakkal Defteri Kadar Kalın...

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri