23 Eylül 2010 Perşembe

Rengarenk msn nickleri


Yoksa bütün vitamini kabuğunda mıydı?
Yılmaz Erdoğan ~


уσкℓυğυηα αℓışмαуı ∂üşüηємєм..!




Yordu !
Gözyaşlarım gözlerimi ..
Yorgun düştü yüreğim ..
Söylemek istediğini anlatamamaktan ..
Yordun yüreğimi sevdiğim ..
Kendini saklamaktan ..
SeviyoRum deseydim sever miydin ???
.
.
BiLiyorum arTık Beni sevmediğiNi !!!




ÇεκŦįЎگεή καhяįмį hεℓαℓ εŦ hακκįήį zoяℓu گε√dαм hoگcακαℓ

Sen Sen Ol Ölümüne Aşık OLma Ölümüne Arkadaş Ol çünkü Arkadaşlık Sonsuzdur Aşk ta Sonsuzdur ama
Sevmesini Bilenle.


séninLé i$im ßitmédi ßitméz, a$k qün yüzü qörmédi qörméz sana söyLemeye deqmedi deqmez séni ßénim qibi kimsé séwmédi séwméz 


Düşkünsém, Kötüysém, Déliysém Kimé Né ßundan ?

Kimse ßir $eyler İma £tmesin, Kininiz Varsa Suratıma Kusun, Kusamıosanız Susun.!!

BaNa qüLmeYi armaqaN eTTin aMa neReYe koYdumm...BuLamıoRmm
 yepyeni msn sözleri
yaLnıs kaLsam.. hÇ kmSe ßana doqunmaSa...1kö$eye sakLanıp uyuSm...


daqmaaa kafaayaaaa xD aNty depResan

Dış görünüşe önem vermem, röntgen filmi çektirip gelin

KonTöR aT $éFqüLüm.DuyaYym 0 $é$iNi..aCıı ßaNa q0nTöR aT..

şвєи ѕєи∂єи αѕк ∂ιℓєимєк ιçιи ∂єgιℓ ѕαиα kopuk αѕкι ögяєтмєк ιçιи уαѕιуσяυм...

neFeSm kesiLdiinde kMse beni özLemeyecek



// Ben seni, son Rondo bisküvimi verecek vede yolculuğa çıktığında arkandan Ülker çikolata yemeyecek kadar çok seviyoyum...


kimseyi öLdürmédim ama süRünDürDüqüm Çoq oLdu //


[c=48]^^ ßakı$LaRıyLa aDam[/c][c=9] yiyén SaTanisT Kız [/c]^^

---|isTémédén $éyTana Uyan méLék |---
 2011 nickleri 

Doğuştan ÇaResİ oLMayaN Bi HasTaLığıM Var HeR GörDüĞüMü İnSan SaNıOrM 




++ | ßéLki qüséL DiiLim ßéLki sosyéTik oLamam..Ama ßiLmédiqn Ték $éy Var ßén --SıRadan-- déqiLim !!!



#_ Sana FazLa qéLdiqimi havLayaRak déqiLdé konu$aRak söyLéméyi dénéséydin İçimdéki Hayvan Sévqisi ßu kaDaR cesur azaLmı$ oLmıCakTı _#

rengarenk msn nickleri

&- ßiR éLimdé qünahLaRım ßiR éLimdé Sén...İnan 1 Téq qünahımı Sana déqi$Mém !!-&

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri