3 Eylül 2010 Cuma

bitanem nickleri


ßo$ ßiR $évgiyDi ..SaDécé $évmi$tim !

$u$ pRénsés ; kaPan içiné ..
Kus pRénsés ; haykıR néfRéTini..
Git pRénsés ; yok oL ßu Dünyadan ..
Çékmé Dünyanın KâhRını ..!

mutLuLuk biLe acı veriyor cünkü sonu var biLiyorum

Ağlamaklı cümleler kurmuyorum sözlerime Toz Kaçtı o Kdr

En bensiz Günün Kutlu olsun

~|| ßir $ehirsin sen uzakLarDa... ||~


``sessiz olun nefesim kesiliyor...``

*ßüyümek istemiorum annem ßaßam yaşLanıR



DoGaRk€N Niy€ AgLaDıGıMı, YaSaDıKçA AnLıYoRuM . . .


1 DiLék Tut 1 $iir Yas ßana. Hayatımı Yas. Yas Ky 1 Oyun ßozan OLmadıqımy Oyunun ßozuk OLduqu Anna$ıLsın


İnsan Paranin Sahtesini yapar Parada İnsanIn!

Chéstér 0Lp qyb0Lmq istiy0rm…kmsénindé bLMasını ‘isT3miy0rmm!!


bény sévmén ßitLénsinn?


# Kan kaybında Boğuldu insanlık..! #


Camdan/dı yüreğimin ayakkabısı zaten... Kırıldı(m)!...

garip ilgi çeken
MutLu sonLa ßitén hikayén oLamam..(!)


HaLa yanaqımda qözya$ımın izLéri Artık susuyorum… SözLérim ßitti..


∂ışıм∂α кαнкαℓαя∂αη вιя ѕυяэт..!!ιçιм∂э кαη αğℓαуαη кüçüк вιя νэℓэт..!!:
öpüşme avatarlarI

$iYah DefTeR...!

...::aSk oYununu Son oyNadıqım SeytanDı oda beNi qünahLaRına saTTı::... !


'Ölmeyi düsünmüyorum ama ihtimaller arasında o da var'

bitanem nickleri
.....KraL Kim OLursa OLsun KraLice Hep ßeNiM.....


•$1•@•#•&AşK EsKi bİr yAlaN AdEm iLe hAvVa'dAn KAlan...


ßi yerini mi Kestin Acaba Mis Gibi Hıyar Koktuda

Küçük yaLanların ortasında biz..
Büyümekten korkan yetişkinLeriz..


Huzur benden özür dilemeli Gelmediği hergün İçin..


Fırtınalara direnmektir birazda YaşaMak..


Dokunsalar ağlayacağım..


Tüm SiyahLar artıq ßenimm…Rengi yoqq yasanmısLıkLaRın…Hak Ettim…!


Ask aLıskanlıq olunca ihanet kanımda alewlendi


kaLmaq cözüm deilse gitmeq en romantik doğRusu...!

  msn nickleri 
uyumaK zor,uYanmaK KoLay oLacak!Saßahı ipLe ceKeceKsin!N qeceLer rahatLatacak seNi N quNduzLer,öLmei isteyip öLemeyeceksin..!

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri