25 Temmuz 2011 Pazartesi

Yaz tatili nickleri


Hayatın enstatanik güzelliği msn üzerinde arayanların mekanındasınız gençler

Asal sayıdır yalnız insan bir'den ve kendisinden başka kimselere bölünmez!



Hep kaçtığın şeye, eninde sonunda yakalanmaktır sadakat.
Yemin etmeden bir daha düşün; çünkü sadakatla başlayan herşey, ihanetle biter


Hiç ama demeyi sevmem, denmemeli bencede gençlik öyle değil mi :)
"Ama"larınla mahfettiğin gibi
‏*‏*‏*‏*‏*‏*‏*‏*‏* ‏*‏* ‏*‏* ‏*‏* ‏* ‏*‏*‏* ‏*‏*‏*‏*‏*‏*‏*‏*‏* ‏*‏* ‏*‏* ‏*‏* ‏* ‏*‏*‏* ‏*‏*‏*‏*‏*‏*‏*‏*‏* ‏*‏* ‏*‏* ‏*‏* ‏* ‏*‏*‏* ‏*‏*‏*‏*‏*‏*‏*‏*‏* ‏*‏* ‏*‏* ‏*‏* ‏* ‏*‏*‏* "Keşke"lerinle pişman oLacaksın .!

hayallerini küçük tut ki gerçekleri büyük olsun.

"always remember you are unique, just like everyone else"

gidenler geri gelse bile en sevdiğiniz parçalarını gittikleri yerde bırakıp geliyorlar : gitmeyeceklerine olan güveninizi.

be yourself; everyone else is already taken.

aşk ebedidir, kahramanlar değiştiği sürece.
Yaz tatili nickleri
ölümün olduğu yerde daha ciddi ne olabilir ki?

baktığınız benim, gördüğünüz sizsiniz.



kendini dev zannedenler, kafalarını kaldırıp baktıklarında aslında binlerce devin ayakları altında ezildiklerini göreceklerdir.

dünyanın kaderini değiştirenler,kendi kaderlerinden utananlardır.

Gözyaşımı döksende dökemedin sendeki beni bendeki seni olduk iki deli hadi hayırlısı dedi =)

‏*‏*‏* ‏*‏*‏*‏*‏*‏*‏*‏*‏* ‏*‏* ‏*‏* ‏* ‏*‏*‏* ‏*Prensestim çok özeldim Kötü kalpli kurdu Bile ben Yedim..‏*‏* ‏*




# Dün ile bugüп arasıпda bir Kavga Çıkarsa , Kaybeden Hep Yarıпlar olur..



2012 nickleri
Adını anmak gizlice..




Kırık kanatlarını sar şimdi. Sar ki;
Düşsüzlüğün içinde üşüyen bu yüreğe
kanat ger.. Beni “ bildiğim “ kadar değil
Bilmediğim kadar sev .





Öylece bekliyorum dünyanın orta yerinde.
Lanetlenmiş bir şiir gibi
Kim okumaya kalksa beni
En güzel yerimde yırtıp atıyor.
Yaşamakla ölmek arasında nefes almaktaym...




Hani ölmemis bir insani gömersin ya !
Iste onun gibi gömüyorum.
Yosun tutmus anilarimi,
Karbeyaz sayfalara ..

2012 nin moda nickleri



Vazqeçerken sen ölmekten ,durup düşüneceksin
'Hayat yaşamaya değermi' diye bir soru işaretine benzeteceksin bulutları
Ölüme 5 dk kalmış gibi seyre dalarken kimsesizliğini .. Aklına ennnn sevdiğin şarkı sözleri gelecek .. Mırıldanacaksın ..
Ama kendin bile duymuyacaksın ..
Çünkü intiharına bir adım kaldı (.)

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri