20 Ağustos 2008 Çarşamba

En farklı msn nickleri


En farklı msn nickleri , farklı nickler, nick

saßahLarında güne$Ler..
geceLerinde güLücekLer oLmaSın ..!


anLa canıSı ruhumn Sana..
ihtiyacı var..


ßen susuyorum ama
acıLarım konu$uor yanLız ..


hic ayrıLmadık SeninLe..
degiL ßir Sene,
1 gün ßiLe gitme ..!


ßoquLmaktan KorkTuqun Deniz mi ???
TahmininDen Derinim*

__________________
ßakmazSan bakmam, meraqLın değiLim!
konuŞmazSan konuşmam, çenesi düŞüq değiLim!
yaLanLarını dinLémem, yaLaka değiLim!
kavqa éDerim, " korkak " değiLim!
aTıp tuTmam, koLPa değiLim!
düŞeni kaLdırırım " aCiz " değiLim!
herkeSi sevemém, şıPsevdi değiLim!
şimDi kaRar senin.. ßén köTü ßiri miyim ?

En farklı msn nickleri , farklı nickler





Hayat dinLe ßeni !
ßırak Peşimi !
ßen vazgeçtim >.< ßöööö MudsuzLuq ßana Hiç yaqışmıoR ! Renqarenk anılarım vardı* ihTiacım oLan aşka, sevqiye, sevqiLiye, dostLuğa, herŞeye sahißim . qeride kalanlar sizin olsun ! yeterki uzak dur ! Taş DuvarLar Ördüm Yine Etrafıma. Kimseyi KaLßime Almaz Oldum* ßir metaL gezinioR ßedenimde, karnımın sıcakLığıyLa ürPeriorum. ßeqle öLüm qeLiorum* YanLızım MüziqimLe İLişme xD Sevmek ellerini tuttugumda dertlerimi unutmaksa dizlerine yattığımda mutluluk duymaksa,seninle ölümü göze almaksa o zaman seni seviyorum HAYATIM..!! «3 Ey,2 AdımLık YérKüré Sénin ßütün aRka ßahçéLérini Gördüm ßén .. "ßén séni séviyorum ama..."Larına kar$ıLık, "...ama ßén séni séviyorum"Larım vardı.. qittikcé dévrikLé$ti.. SiLdim héßsini.. aşqımı gömer misin kaLbine >.<

bir keşkeye daa yer yok kalbimde ,
birLikte öLecek miyiz ?

KuşKum YoKTu Béni BıRaKıp GiDeCeqinDen

KısKanıRım Seni Ben HeRKesDen <3

SıcaK Bir GüLüşTü DüşLeRimi SüsLüYen <3

ÖzqürLüqüm KaDaR Çok SevioRum Seni xD

Sen icimdeki,én kücük hücrede dolasan..ték haad sinyaLimsn bnm =)

ßana bak zayıfLamış gördüm seni ! Karakter oLarak tabiki xD ehehehe

SeninLe ßen...
akLa kara qißiyiz ...!

kurumu$ yapRakLar qißiyiz..
Sen ayrı yerde ßen ayrı yerDe ...!

Gökyüzü Yine
SeSsiz ve ağLarcaSına ...!

Gidip tek nefeste ve bir seste...
İkiye bölecek penceremden dünyayı dudaklarım...

Anlatamadigim birseyler var,*
*Hep baska baharlara biraktigim.
*Ucurumlari tam a$arken,
*Kiriliyor kanatlarim...**

Hép Aynı Düşün Péşinde .. .
SöyLé Né Var İçindé? . ..

Keşke yine hiç keşke demesem
ve sen
birgün 1denbire çıkıp gelmesen...

Aşka...
Rüzgara..
Ayrılığa...
Zamana...
EYVALLAH

Yani Şimdi GözLeri Sana Benzeyen Bir Kızım olmayacak mı ?

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri