13 Ağustos 2008 Çarşamba

Son moda nickler


Son moda nickler , son msn nickleri , nick

A$kın Gözü Kör OLaBiLir Ama İnan ßan Karnı Achtır. İi SindiriLmémi$ 1 A$k ÜchünJü TékiLLéré Muhtachtır

Beny kaça böLersen böL seny ikiye katLarım.d

YéNi BiR sAyFa AçTıM kénDdİMé...iÇiNdé sén yOkSuN...KaLbİm HaYvAnAt BaHçésİ dégİLKi KöPéKLér ÖLSuN

iblisin ağzında sayıklandım, bir pirinç tanesiyim
çakıllardan ayıklandım, çakallardan kaçtım.


KaRanLıkTa ü$ümék né Ky? VaRsın döküLsün KanatLarım…!

ßu aLémdé $ékLi ßén kOyaR ßéN çiZéRim,Oyunu ßéN ßa$LatıR ßéN ßitiRiRim! Né O İ$İné qéLmédimi:-* O zmn gaMé OwéR qüséLim:

B!R!S! hakédéR , K!m!s! KahrédéR B!r!s! Mahvédér GÜnLér! éz-géÇ Kasvéti !...

Karmakarışıklaşmaktayım...!

KaÇaR oOoLMu$ iNsSaNLaR SéWiLMéKTéN , DuWaR öRMü$LeR KaLPLéRiNé YasSaKLaMı$LaR BéNy…

Gölgeler takibimde ardımda bir manzara yığını..

Huzur benden özür dilemeli gelmediği her gün için

éĞéR BéNy KaYBéDéRSéN B!R DaHa BuLaMaZSıN , o aÇ GöSsLü KaLBiNé RaaT BaTMaSıN...
Son moda nickler , son msn nickleri

ne tuhaf dimi içimi acıtanda sendin,acımı dindirejek olanda


hiç bir operatör beni bağlayamaz ki, sensiz hayata...

"Gözyaşı, kalpte olan ateşe delildir."

|rahaTım - rahaT oLun - rahaTsız oLMaM !..|

heRşey öyLe çabuq oLduqi sanqi yaşaDığıM haYat bNm diiL !...

[ aRKamdaN koRkup kaçTı demesiNLeR diYe yaşıoRum !... ]

qanqa duR !..buRda kaLbimi de$iyoLaR ][ beNi sevDiğiMe Pi$man ediyoRlaRRR !...

seNdeydi haTa !.. --------liqTi soN moDa !..

hade qeL ßir oyun oynayaLım ? SeN ßNm hayLLeRimLe ßeN seNiN hayatınLa !. . vaRmısıN ?. .

TaM Her$eY GsL OLuYo DerqeNnN...Y.o.K Yaa Ya$aMaK isTemioRum BeNnN...!!!!...

biR güN oLacaqh biR güN kaLacaqh işte o qüN güNeş bNm içiN doğucaqh!..

SênînLê întîhâRîn e$îqîndê jîLêtLê dâmâr mêSâfêSindêyiz.

Her haLinLe Her haLimdin Gözümden Dü$tün.. Zaten HİÇ ßnm oLmadın Hatta "Ödünçtün" !!

heRqese yaLan söLe qeNdine saqıN söLeme sefiosuN yinede !.

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri