9 Ağustos 2008 Cumartesi

isyan nickleri


isyan nickleri , msn nickleri , nick

ßeKLeMeK ßoŞ YeRe !!! uMuT YoK !!! aRTıK SeWDiM uMuTSuZCa BeN !!! Sadece YaZıK !!



KâßuLLéñd!m §é§!z q!d!§Lér!n!



Kaybolduм ѕєηιη кαLвιη∂є



·Cαиιм вΐŁє ємαиєткєи кαчвє∂ΐсєк иєчΐм оŁαвΐŁΐякΐ



<>




KaL Dedim Gittin Benim HikayemDin Bittin

isyan nickleri , msn nickleri

[v€fAsIzLaRa KalDıYsA ßu YüReK İ$i ZoR OlsA g€r€k]



yaLan insanLarı kaaLe aLmadan saDece susmaq isDioRm




sewmek isDioRsan Tek ßir kişiye baqLı kaLmaLısın♥
yaşamaK istiyoRsaN tek ßir amaca baqLı kaLmaLısn
muTLu oLmak istiyoRsaN tek ßir umuda baqLı kaLmaLısn



[ Herşeyi yaşamış qiBi yaparak sessizLiqi dinLemek isDioRm]




YaKLaŞmAyIn BaNa nEfRet'Le DoLu'Yum !!




Sevqiyi YaLn EdenLere SahTe SevgiLere Paydos !!



Bir yazar demiş ya''sen git aşk bana kalsın Bnde dioRm qi"Bén BuRdaım koLpa Aşqın snDé qaLsn





----->>> HuZuR iSTiYoRumm!!! ----->>> MuTLu OLmaK iSTiYoRumm!!!! ----->>> YoK oLmaK iSTiYoRumm!!



Her $eyi ßiLmek zorunda değiLsin Haddini ßiL yeter !





Sadece Uzak Dur !!!!!





Ya HiSsetTiKLeRiNiN aRKaSiNDa Dur YaDa HiSsetMe!!





Hadi qiT şimdi BENSİZSİN





Sesini Duysamda Her an
Yüzünü qörmek değilÖzledigimi ßil Her an
Hiçßirşey yüzünü qörmek gbi değil




ÖLürken BiLe Yanımda OL SewgiLim Cennet BiLe ÇekiLmez Sensiz!



Başka Sularda O ŞimdiBaşka Rüzgarlar ArıyorBaşka Yollarda Yürüyor



Hayallerinin İçinde Olmak İsterdim!



"İsTerdim yeniden doğmak yada hepden YOK OLMAK !!!




UnuTmaLıyım séni diyoRum hér Saßah UyandıqımdaSonRa qéCénin YanLızLıqında FarkédiyoRum Yiné ßu qün akLımdan hiç Çıkmamı$sın




aşqKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!




yaLnızLıqın adamıyım ! anLa ßeniİ !

0 yorum:

 
Etkileyici Sözler - Aşk Sevgi Sözleri